Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:12:47 GMT

پیشنهاد 93 میلیون یورویی چلسی برای خرید ارلینگ هالند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۸۲۵۷

پیشنهاد 93 میلیون یورویی چلسی برای خرید ارلینگ هالند

چلسی پیشنهادی 93 میلیون یورویی را برای جذب ارلینگ هالند، مهاجم بروسیا دورتموند، آماده کرده است؛ همچنین توخل قصد دارد روییز آتیل، استعداد جوان PSG را نیز به چلسی ببرد.

به گزارش "ورزش سه"، آبی ها آماده اند تا پیشنهاد اولیه 93 میلیون یورویی خود را براز جذب ارلینگ هالند با این بازیکن و باشگاه بروسیا دورتموند مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش وین اسپورتس، چلسی در تابستان آینده برای تقویت خط حمله تیم توخل، با تمام قدرت به دنبال امضای قرارداد با ستاره نروژی بوندسلیگا خواهد رفت.

 

 

ستاره سابق تیم سالزبورگ این فصل در ترکیب دورتموند درخشان ظاهر شده و در 24 بازی در تمام رقابت ها 25 گل برای این تیم به ثمر رسانده.

هالند در قرارداد خود با دورتموند بند آزادسازی 80 میلیون یورویی دارد که البته تا تابستان سال 2022 فعال نخواهد شد. این به آن معنا است که آبی ها برای امضای قرارداد با او باید مبلغی بیش از این را بپردازند تا در تابستان آینده بتوانند او را به خدمت بگیرند.

چلسی مصمم است که این تابستان با هالند به توافق برسد و از همین الان هم پیشنهاد اولیه خود را برای این بازیکن آماده کرده است.

 

 

از دیگر بازیکنان مورد نظر چلسی باید به روییز آتیل اشاره کرد. ستاره جوان  PSG که با حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت این تیم، فرصت بازی را از دست داده است. روییز آتیل در زمانی که توخل هدایت پاریسی ها را بر عهده داشت با وجود سن کم توانست راه خود را تا ترکیب اصلی PSG باز کند.

 

توخل بسیار علاقمند است تا بار دیگر و این بار در غرب لندن با این هافبک جوان کار کند.

در رابطه با استعداد زیاد این ستاره جوان گفته شده که او آنقدر با استعداد است که می تواند مسی بعدی جهان فوتبال باشد.

بروسیا دورتموند چلسی ارلینگ هالند توماس توخل (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند چلسی ارلینگ هالند توماس توخل سرمربی میلیون یورویی ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، واسکس یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در دیدار حساس و تماشایی این هفته برابر بارسلونا بود که توانست نقش بسیار مهمی را در پیروزی تیمش ایفا کند و یک پاس گل برای جود بلینگام ارسال کرد و گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند.

قرارداد فعلی این بازیکن با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و پیش از این گفته شده بود که هنوز مذاکرات برای حفظ او در فصل آینده انجام نشده است اما به نظر می‌رسد که عملکرد خوب او برابر بارسلونا نظر مدیران رئال را تغییر داده است.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که مدیران رئال برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن پا پیش گذاشتند و قرار است مذاکراتی برای حفظ او در این تیم در فصل آینده از این هفته با نمایندگان و مدیر برنامه‌اش آغاز شود تا دو طرف هرچه زودتر به توافق برسند.

واسکز در سال ۲۰۰۷ با آکادمی رئال مادرید پیوست و از همان زمان تا به حال در این باشگاه حضور داشته و انتظار می‌رود که پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه شده از سوی مدیران رئال را بپذیرد و حداقل یک فصل دیگر هم پیراهن این تیم را بر تن داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو