Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@16:05:37 GMT

بدقولی‌ها «پاشازاده» را از پاس فراری داد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۸۴۳۶

بدقولی‌ها «پاشازاده» را از پاس فراری داد

به گزارش خبرگزاری فارس، روز اولی که وارد همدان شد، به عنوان گزینه سوم مربیگری نیمکت پاسی‌ها پشت میز مذاکره نشست.

گزینه کارنامه‌داری بود و توانسته بود سه تیم را مستقیم از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول ببرد و در چندین تیم لیگ دسته اولی نیز موفق کار کرده بود و قیمت پیشنهادی معقولی نیز ارائه داد.

در نهایت جمع‌بندی مسئولان پاس به پاشازاده رسید و قول داد در حالی تیم را راهی لیگ دسته اول خواهم کرد که به تمام قول و قرارهای خود پایبند باشید و البته خواسته زیادی هم نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از همان روز اول شروع تمرینات تیم پاس، بدقولی مسئولان ارشد استان و دستگاه ورزش شروع شد و این مشکلات آن قدر ادامه‌دار شد که مهدی پاشا روز گذشته پس از متوقف کردن صدرنشین گروه خود در همدان رسماً خداحافظی اش از پاس را علنی کرد.

کمبودها از می‎شود کاری کرد، اما بدقولی مسئولان را هرگز.

مهدی پاشازاده با اشاره به اعلام استعفای خودش، اظهار کرد: با گذشت هفته‌ها و قول‌های داده شده، مشکلات پابرجا است و همین مساله انرژی کار را از ما گرفته و بازیکنان تمرکز ندارند.

سرمربی تیم پاس همدان ادامه داد: هرچقدر می‌گوییم، گوش شنوا وجود ندارد و توقع داشتم اصول اخلاقی را رعایت می‌کردند.

وی افزود: وقتی قراردادی با بازیکن و مربی بسته می‌شود و نسبت به پرداختی‌ها به خوبی عمل نمی‌شود، چه انتظاری می‌توان داشت.

پاشازاده اظهار داشت: در گذشته حتی در تیمی بودم که می‌دانستم پول ندارند و همه با هم رقابت‌ها را شروع و ادامه دادیم و در نهایت سوم جدول شدیم اما اینجا در پاس که قراردادها بسته شد، چرا براساس اصول پرداخت نمی‌شود؟.

وی افزود: ای کاش همان روز اول اعلام می‌کردند که پول نداریم و اگر هم این چنین نیست، چرا وضعیت باید اینگونه باشد.

پاشازاده وضعیت تیم پاس را خنده دار دانست و گفت: راه حل این موضوع رفتن من است و شاید با این تصمیم مشکلات درست شود.

سرمربی تیم پاس افزود: دیگر از این وضعیت خسته شده‌ام و مدیریت باشگاه و مسوولان همدان مقصر هستند.

وی اضافه کرد: چرا باید برای کوچکترین نیاز تیم چندین بار تماس بگیرم و هر بار به فردا موکول شود و این وضعیت تیم را بی‌شخصیت کرده است.

پاشازاده اظهار داشت: تیم پاس از نظر تاکتیکی و فنی هیچ مشکلی ندارد و حتی در مقابل تیم‌های لیگ یک و برتر همینطور بازی می‌کنیم اما دیگر انرژی کار در این تیم را ندارم چرا که هر روز باید در ده‌ها جبهه بجنگم.

وی بیان کرد: امروز در مقابل نفت هم در شرایطی بازی کردیم که حریف با خوش‌شانسی نباخت و حتی یک موقعیت را هم روی دروازه ما خلق نکرد در شرایطی که ما در هفته جاری فقط یک جلسه تمرین داشتیم.

سرمربی تیم پاس با اشاره به اینکه ابتدای فصل با وجود پیشنهادهای لیگ برتری به پاس آمدم، گفت: اول فصل بارها گفتند که به همدان نیامده می‌روم، اما اینجا ماندم و در سرمای هوا سخت تمرین کردیم و پولی هم دریافت نکردم.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌توانم در این تیم بمانم و فردا باز هم دنبال مشکلات باشم، حیف این شهر که این چنین شود، در هر حال می‌روم و معتقدم تیمی که اکنون به لحاظ تاکتیکی و فنی در سطح ایده آل قرار گرفته، حتی یک چوب خشک هم بالای سر تیم باشد، نتیجه می‌گیرد.

انتهای پیام/89042/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمربی تیم پاس تیم فوتبال همدان لیگ دسته تیم پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

دیگر خبرها

  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • از این فراری فقط 31 دستگاه در جهان وجود دارد (عکس)
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال