Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@20:15:29 GMT

گوشی ردمی K40 چه زمانی عرضه می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۸۵۱۸

گوشی ردمی K40 چه زمانی عرضه می‌شود؟

به نظر می‌رسد گوشی‌های سری ردمی K40 در روز 25 فوریه سال جاری به صورت رسمی معرفی ‌شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ردمی اخیراً پوستری را منتشر کرده است تا علاقه مندان دنیای تکنولوژی با نحوه چینش دوربین‌های پنل پشتی گوشی‌های سری ردمی K40 شیائومی آشنا شوند. روی برآمدگی دوربین ردمی K40 عبارت "Al Triple Camera" به چشم می‌خورد که به معنای "دوربین سه گانه هوش مصنوعی" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برآمدگی شامل دو دوربین بزرگ با چینش عمودی است و دو حفره کوچک بین آن‌ها مشاهده می‌شود که یکی از آن‌ها از دوربین میزبانی می‌کند، اما عملکرد حفره دوم هنوز مشخص نشده است.

ردمی به صورت رسمی تأیید کرده است که گوشی‌های سری ردمی K40 دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام هستند. بر اساس مطالب منتشر شده، محصول پرچم‌دار جدید ردمی یعنی ردمی K40 پرو به پردازنده ذکر شده مجهز است و مدل عادی آن از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط نهاد TENNA، گوشی ردمی K40 دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است و به همراه سیستم عامل اندروید ۱۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر این به نظر می‌رسد گوشی‌های سری ردمی K40 دارای صفحه نمایش تخت AMOLED باشد که حسگر اثرانگشت در قسمت پایینی آن تعبیه شده است. دوربین سلفی نیز در بریدگی بالای صفحه نمایش این گوشی‌ها قرار دارد.

کد خبر 476192

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی علم و فناوری گوشی هوشمند گوشی رد می گوشی موبایل ردمی K40 مشخصات ردمی K40 معرفی گوشی جدید شیائومی گوشی جدید شیائومی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گوشی های سری ردمی K40

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تاکنون خبرهای مختلفی در مورد پیکسل ۸a منتشر شده؛ حالا یکی از منابع آگاه بازار تصویری از این گوشی هوشمند در دو رنگ آبی و سبز را به‌ اشتراک گذاشته است.

براساس گزارش دیجیاتو، این دو رنگ که با نام‌های «Bay» و «Mint» شناخته می‌شوند، می‌توانند توجه برخی کاربران را به خود جلب کند. این تصویر توسط یکی از منابع آگاه بازار از طریق شبکه اجتماعی ایکس و از طریق حساب کاربری Mohamma۱۱۸۲۴۵۱۳ منتشر شده است.

در تصویر به‌ اشتراک گذاشته‌ شده، پنل پشتی هر دو گوشی هوشمند به‌خوبی دیده می‌شود. همان‌طور که در تصویر دیده می‌شود، حتی ماژول دوربین پیکسل ۸a نیز همرنگ بدنه است. رنگ سبز که با عنوان Mint شناخته می‌شود، پررنگ‌تر از سبز به‌کاررفته برای پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو است.

پیکسل ۸a با چه مشخصاتی از راه می‌رسد؟

انتظار می‌رود گوگل تا چند هفته دیگر پیکسل ۸a را در رویداد Google I/O معرفی کند. طبق گزارش‌ها، قیمت این دستگاه در مقایسه با پیکسل ۷a بالاتر خواهد بود.

پیکسل ۸a با تراشه گوگل تنسور G۳ از راه می‌رسد. این گوشی هوشمند از رم ۸ گیگابایتی و تراشه امنیتی Titan M بهره خواهد برد. انتظار می‌رود پیکسل ۸a با دوربین مشابه پیکسل ۷a، یعنی دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار بگیرد. این گوشی هوشمند از برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری همچون Best Take و Magic Eraser نیز بهره خواهد برد.

پیکسل ۸a با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۲۷ واتی ظاهراً به بازار عرضه خواهد شد. این درحالی است که گوشی نسل قبلی آن، یعنی پیکسل ۷a، از شارژ ۱۸ واتی بهره می‌برد.

درنهایت باید دید پیکسل ۸a با چه مشخصات و ترکیب رنگی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898646

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟