Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@09:12:03 GMT

رکورد استثنایی پرسپولیس در نیم‌فصل اول

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۸۵۷۷

رکورد استثنایی پرسپولیس در نیم‌فصل اول

تیم فوتبال پرسپولیس با ثبت ۹ کلین شیت در لیگ بیستم، بهترین آمار این فصل را ثبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرخپوشان پایتخت در حالی نیم فصل اول را به پایان رساندند که شروع متزلزلی در این رقابت‌ها داشتند و تا میانه‌های جدول نیز پایین رفتند، اما بهبود عملکرد دفاعی این تیم در ۵ بازی اخیر سبب شد تا آن‌ها علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه خود، تیم را به سمت پیروزی نیز هدایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد لک دروازه بان تیم پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی در درون دروازه داشت، دیروز هم توانست نمایش درخشانی را ارائه کند و در ترکیب تیم بدرخشد. او روی ارسال‌های پرتعداد گل گهر خروج‌های موفقی داشت. او دیروز ۶ بار به صورت موفق از دروازه بیرون آمد و همچنین سه مهار داشت تا یکی از بهترین‌های پرسپولیس در روز پیروزی پرگل باشد.

علاوه بر او، نمی‌توان از نقش کلیدی مدافعان میانی پرسپولیس نیز به سادگی عبور کرد. کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس که پس از مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان و از نیمه دوم بازی با آلومینیوم به خط دفاعی منتقل شد، عملکرد ستودنی در این پست داشت و در کنار سیدجلال حسینی به کلین شیت‌های پنج گانه تیمشان کمک کرد.

کامیابی نیا و سیدجلال حسینی زوج خط دفاعی مستحکمی را تشکیل دادند و در روز‌هایی که هواداران پرسپولیس نگرانی زیادی از بابت خط دفاعی داشتند، این دو نمایش‌هایی درخشان ارائه کردند و اجازه ندادند که مهاجمان تراکتور، ماشین سازی، گل گهر، پیکان و مس رفسنجان گلزنی کنند تا قرمز‌ها با گل خورده تک رقمی نیم فصل را به پایان برسانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا کمال کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تاریخی جانشین بیرانوند: 4 بازی بدون گل خورده

 امیررضا رفیعی حالا اعتماد به نفس بسیار زیادی در چارچوب دروازه پرسپولیس پیدا کرده و برای چهارمین بار کلین‌شیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امیررضا رفیعی فصل جالب و هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کند. او پس از جدایی احمد گوهری و جذب نشدن گلر دوم جدید، مورد اعتماد کادرفنی پرسپولیس به‌عنوان ذخیره بیرانوند قرار گرفت.

با این حال هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد بیرانوند تعداد زیادی بازی را غایب باشد اما یک بازی محرومیت و تا اینجا سه بازی مصدومیت سبب شده امیررضا رفیعی در ۴ مسابقه چارچوب دروازه پرسپولیس قرار بگیرد.

گلر آکادمی پرسپولیس در ۲۲ سالگی در چهار مسابقه اول لیگ برتری خود چهار کلین‌شیت داشته و مقابل ذوب‌آهن، گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت گلی دریافت نکرده است.

او حالا اعتماد به نفس خوبی هم پیدا کرده و پرسپولیس می‌تواند روی رفیعی به‌عنوان یک گلر آینده‌دار حساب ویژه‌ای باز کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش بیرانوند به عملکرد گلر جوان پرسپولیس (+عکس) جانشین بیرانوند متمرکز شد

دیگر خبرها

  • رکورد امیررضا رفیعی برای پرسپولیس؛ آغازی چشمگیر
  • رکورد تاریخی جانشین بیرانوند: 4 بازی بدون گل خورده
  • ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!
  • گل برای پرسپولیس و جبران دانیال اسماعیلی‌فر
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • ریگی مسئول اول فرار از پرس در پرسپولیس