Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شنبه پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، در حاشیه جلسه هم‌اندیشی که با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرائی استان برای رفع مشکل مسکن نیازمندان برگزار شد، گفت: این طرح با مشارکت کمیته امداد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق برنامه ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد ساکن مناطق روستایی محروم و دور افتاده و همچنین شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در سطح کشور در بازه زمانی سه‌ساله اجرا می‌شود.

به گفته وی برای آغاز مرحله اول پروژه یادشده ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی پیش‌بینی‌شده است و تعداد واحد مسکونی مددجویی موردنیاز در استان یزد برای ساخت در سال ۱۴۰۰ پس از انجام نیازسنجی مشخص و عملیات ساخت آغاز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد در خصوص نحوه تأمین منابع موردنیاز اجرای این طرح بیان کرد: کمیته امداد ۷۰ درصد هزینه‌های ساخت با احتساب تسهیلات بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ۱۴ درصد هزینه‌ها، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهار درصد هزینه‌ها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۲ درصد هزینه‌ها به‌صورت خدمات شامل حمل‌ونقل، مدیریت و نظارت و تأمین نیروی انسانی جهادی را در اجرای این طرح تأمین می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه چندجانبه کشوری این طرح در دهه فجر امسال به امضا رسیده است، افزود: قیمت هر مترمربع ساخت حدود ۳۵ میلیون ریال به‌صورت علی‌الحساب محاسبه‌ شده است.

۴۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد یزد هستند.

برچسب‌ها یزد بنياد مسكن انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد بنياد مسكن انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی یزد بنياد مسكن انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی مسکن اخبار کنکور انقلاب اسلامی درصد هزینه ها کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی