Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان کتابخانه‌ ها، موزه‌ ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و اداره کل اوقاف خراسان رضوی در راستای هم‌ افزایی و بهره ‌مندی از ظرفیت‌ های دوجانبه در زمینه ‌های علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، تفاهم‌ نامه همکاری مشترک امضا کردند.

به گزارش قدس آنلاین، این تفاهم‌ نامه با هدف استفاده بهینه از منابع، تجربه‌ ها و ظرفیت‌ های دو طرف در زمینه ‌های آموزشی و پژوهشی به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاری در تدوین و ترجمه منابع و متون آموزشی و پژوهشی، اجرای طرح‌ های پژوهشی مشترک، مبادله طرح‌ های تحقیقاتی و پژوهشی، بخشی از مفاد این تفاهم‌ نامه است.

در این تفاهم نامه در خصوص همکاری های مشترک آموزشی و پژوهشی همچون تبادل تجارب برنامه ریزی آموزشی و آموزش های تخصصی مبادله نرم افزارها، بانک های اطلاعاتی، فیلم ها و نوارهای آموزشی مبادله طرح های تحقیقاتی و پژوهشی، طراحی و تأمین محتوا و برگزاری همایش ها و نشست های علمی-پژوهشی مشترک تاکید شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سازمان کتابخانه های آستان قدس اداره کل اوقاف خراسان رضوی تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت

گروه فیلم: تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران، امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) با هدف اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در چارچوب سیاست‌های کلی نظام، سیاست‏‌های اقتصاد مقاومتی، تحقق سند چشم‏‌انداز و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دو طرف برای تحقق‌بخشیدن به اهداف مشترک و توسعه همکاری‌ها در رفع نیازها و ارتقای توانمندی‏‌های فناورانه کشور، بین محمد قنادی‌مراغه، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران و وحیدرضا زیدی‌فر، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری امضا شد.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • توسعه پرورش دام سبک در گلستان با حمایت سازمان اوقاف
  • تامین ۳۶ روز از امنیت غذایی کشور بر عهده گلستان است
  • توسعه دام سبک صنعتی رومن در گلستان
  • تفاهم نامه همکاری سه جانبه آموزش فنی در خوزستان به امضا رسید