Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@09:58:08 GMT

آخرین وضعیت کارکنان کارگزاری‌های تأمین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۶۹۵۷۹

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حذف دفترچه‌های تأمین اجتماعی و کاهش حجم کار کارگزاری‌ها، اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی در حال برنامه ریزی برای جلوگیری از بیکاری کارکنان کارگزاری‌ها و شعب تأمین اجتماعی به دلیل عدم صدور دفترچه‌های تأمین اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه این افراد همکاران ما هستند و سال‌ها تجربه دارند و به مسائل تأمین اجتماعی آشنا هستند، بیان کرد: با حذف دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی، مقرر شده خدمات دیگری را برعهده کارکنان کارگزاری‌ها قرار دهیم تا با انجام آن‌ها وصولی داشته باشند و با کاهش درآمد مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه خدماتی مانند ویرایش اطلاعات افراد، درج شماره تلفن افراد در سامانه، حسابرسی‌ها و کار‌های دیگری را پیش بینی می‌کنیم، افزود: همکاران ما در سازمان تأمین اجتماعی با نمایندگان کارگزاری‌ها جلساتی داشتند تا این مسئولیت‌ها مشخص شوند، حتی ممکن است پاسخگویی به مردم را به صورت منطقه‌ای به کارگزاری‌ها واگذار کنیم.

سالاری بیان کرد: هر کاری که امکان واگذاری آن‌ به کارگزاری‌ها و تبدیلش از حضوری به غیرحضوری وجود داشته باشد، جایگزین خواهیم کرد تا کارگزاری‌ها ضرر نکنند و بیمه شدگان از خدمات غیرحضوری بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه این قول را می‌دهید که هیچکدام از کارکنان کارگزاری‌ها بیکار نشوند؟ بیان کرد: من نمی‌توانم این تعهد را بدهم، چراکه به طور معمول این امکان در کارگزاری‌ها وجود دارد که نیرو‌های خود را کم یا زیاد کنند و این موضوع به سازمان تأمین اجتماعی ارتباطی ندارد، بلکه مربوط به بخش خصوصی است، اما ما برایشان کار‌های جایگزینی را مشخص می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از خدمات جدید را به برخی از کارگزاری‌ها ابلاغ کردیم و سایر بخش‌ها را هم در دست داریم تا به آن‌ها ابلاغ کنیم.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سازمان تأمین اجتماعی کارکنان کارگزاری ها کارگزاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از واگذاری معادل ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌اجتماعی در قالب تأدیه مطالبات این سازمان از دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، میرهاشم موسوی با قدردانی از رویکرد حمایتی و واقع‌بینانه دولت سیزدهم در ارتباط با پرداخت مطالبات این سازمان گفت: رویکرد و عملکرد دولت مردمی سیزدهم در زمینه پرداخت مطالبات بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی در بین همه دولت‌ها بی‌نظیر بوده، به‌گونه‌ای که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ حدود ۱۷۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات این سازمان در قالب سهام شرکت‌های با سودآوری و شرایط مالی مناسب پرداخت شد.

وی افزود: در بودجه سال ۱۴۰۲ نیز پرداخت مطالبات سازمان تأمین‌اجتماعی پیش‌بینی شده بود که با تعامل با سازمان خصوصی‌سازی در هفته‌های پایانی سال ۱۴۰۲، ۲۵ هزار میلیارد تومان در قالب واگذاری ۱۷ درصد سهام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ۲۷ هزار میلیارد تومان دیگر نیز در قالب بخشی از سهام باقیمانده دولت در پالایشگاه شازند پرداخت شد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین گفت: سهامی که در دولت سیزدهم در ازای مطالبات سازمان تأمین‌اجتماعی به این سازمان واگذار شده برخلاف رویه دولت‌های پیشین، سهام کیفی و ارزشمندی بوده که از جمله آن می‌توان به سهام سودده بورسی شرکت کشتیرانی ج.ا.ا و نیز پالایشگاه شازند اشاره کرد.

بنابر اعلام روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی با اشاره به پیش‌بینی بودجه سال ۱۴۰۳ در مورد پرداخت ۱۳۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین‌اجتماعی، ابراز امیدواری کرد که با همراهی دولت و مجلس در زمینه پرداخت مطالبات انباشته این سازمان، در سال جاری امکان سرمایه‌گذاری انتخابی در مسیر آینده‌سازی برای سازمان تأمین‌اجتماعی فراهم شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسویه ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی
  • ۲ همت از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها تسویه شد
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد
  • ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌اجتماعی واگذار شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌ اجتماعی
  • سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌اجتماعی