Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ خیراله گراوند فرماندار ایلام در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایلام ، در خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه آموزش فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای دانش آموزان مدارس ، گفت: لازمه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، فرهنگ سازی است و اقدامات فرهنگی در جهت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ،کاهش بار ترافیکی ، تصادفات شهری و افزایش ضریب امنیت تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ایلام ادامه داد: آموزش فرهنگ و قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان یک ضرورت است و در زمان حال با توجه به شرایط حاصل از شیوع بیماری کرونا و ادامه روند آموزش به صورت مجازی ، کارگاه‌های آموزش فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باید به صورت مجازی دنبال شود.

حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام نیز با اعلام کمک و مساعدت مالی فرهنگیان شهرستان ایلام به مبلغ بیش از ۲۲۰میلیون تومان جهت تهیه تلفن همراه و تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت ، از همت بلند و خیرخواهانه جامعه فرهنگی شهرستان ایلام قدردانی نمود.

او اظهار کرد: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام با همکاری اداره کل ، ۵۰ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند توزیع نموده است.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام گزارش جامعی از اقدامات انجام شده در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر در سطح مدارس به صورت مجازی و در بستر برنامه شاد و اجرای مراسم سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به کشور در محل دبیرستان فرزانگان شهر ایلام و حضور فرهنگیان در مراسم رژه خودرویی و موتوری در روز ۲۲بهمن ارائه نمود.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی آموزش و پرورش آموزش و پرورش شهرستان ایلام قوانین راهنمایی و رانندگی رعایت قوانین آموزش فرهنگ دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب درسی از فردا؛ ۲۸ فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ابوالقاسم اکبری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، افزود: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعداد‌های درخشان و همچنین کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استثنایی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی www.irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی پیوست انجام و پیرو آن کتاب‌های درسی، بر اساس سفارشات ثبت‌شده در سامانه، توزیع می‌شود.
وی گفت: ثبت‌نام‌ها برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از سه شنبه ۲۸ فروردین و همچنین پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی (اول ابتدایی، هفتم و دهم) نیز از دهم تیر آغاز می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تأکید کرد: ثبت نام کتاب به منزله ثبت نام نهایی دانش آموزان است بنابراین به خانواده‌ها توصیه می‌شود هرچه سریعتر برای ثبت کتاب دانش آموزان اقدام کنند.
خراسان شمالی ۱۹۲ هزار دانش آموز دارد.

دیگر خبرها

  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • ضرورت ساخت خوابگاه متاهلی ۳۰ واحدی در دانشگاه ایلام
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند
  • افزایش ۳۷۵ درصدی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانش آموزان گنابادی
  • ضرورت مدیریت اضطراب کنکور در روز‌های منتهی به آزمون سراسری
  • ثبت سفارش کتاب درسی از فردا؛ ۲۸ فروردین
  • افزایش آموزشهای فنی و حرفه ای دانش آموزان در گناباد