Web Analytics Made Easy - Statcounter

6 شهرستان گیلان در حال حاضر از نظر وضعیت کرونایی ، نارنجی و 7 شهرستان زرد است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : در حال حاضر 6 شهرستان رودسر ، لاهیجان ، آستانه اشرفیه ، رودبار ، رشت ، و صومعه سرا در وضعیت نارنجی کرونایی به سر می برند.

مسعود نوروزی با بیان اینکه وضعیت کرونایی در شهرستان های تالش ، املش ، سیاهکل و ماسال آبی است افزود : بقیه شهرستان های استان در وضعیت زرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روند ابتلا و بستری شدن بیماران مبتلا به کرونا در هفته های گذشته در گیلان ثابت بود گفت : به دلیل مشاهده ویروس کرونای انگلیسی در برخی از استان های کشور ، احتمال مشاهده این ویروس در گیلان نیز وجود دارد و بر این اساس رعایت شیوه نامه های بهداشتی ، خودداری از برگزاری دورهمی ها و تردد غیر ضرور در اماکن عمومی بیش از  پیش ضروری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آبی زرد نارنجی کرونا کرونا در شمال کرونا درگیلان رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان

یاسر هادی پور، مدیر دفتر حقوقی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان از رفع تصرف بیش از ۲ هکتار از اراضی استملاکی در شهرستان لاهیجان خبر داد.

او گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت صیانت از منابع آبی و همچنین به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی (حرائم کانال ها، بستر رودخانه‌ها و آب بندان ها) پیرو گزارش مدیریت منابع آب شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل نسبت به طرح شکایت به طرفیت ۷ نفر از متصرفین اراضی استملاکی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان واقع در روستای شکاکم اقدام شد.

مدیر دفتر حقوقی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان افزود: لذا پس از طی مراحل قانونی و با هماهنگی دادستان لاهیجان و حضور نیروی انتظامی و کارشناسان مربوطه مدیریت منابع آب این شهرستان به وسیله یک دستگاه بیل زنجیری کلیه اراضی متصرفه به مساحت ۲/۱ هکتار رفع تصرف شد.

هادی پور تصریح کرد: در راستای صیانت از منابع آبی و به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی دفتر حقوقی آب منطقه‌ای گیلان از انجام وظایف محوله قانونی خود به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • جدیدترین رتبه جهانی دانشگاه تهران/ جایگاه نخست ملی در مهندسی