Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطابق تقویم آموزشی دانشگاه علامه‌ طباطبایی کلاس‌های درسی دانشجویان برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹، از امروز دوم اسفندماه ۹۹ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه علامه‌‍‌ طباطبایی کلاس‌های درسی دانشجویان همچون نیم‌‎سال گذشته در سامانه آموزش مجازی دانشگاه به نشانی atu.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iranlms.org برگزار می‌شود.

کد کاربری اساتید و دانشجویان تغییری نداشته و با همان کد استادی/ شماره دانشجویی و رمز عبور ترم گذشته امکان ورود وجود دارد. اساتید و دانشجویانی که به تازگی به جمع خانواده‌ دانشگاه علامه طباطبایی پیوسته‌اند، می‌توانند با کد استادی و شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه شوند. به این دسته از کاربران توصیه می‌شود پس از اولین ورود رمز عبور خود را تغییر دهند.

لازم است، پس از ورود به سامانه، روی میز کار (علامت کیلومترشمار/ داشبورد) کلیک کنید. برای مشاهده دروس نیم‌سال دوم لطفا در قسمت فیلتر (نمای کلی درس) گزینه‌ی نیم‌سال دوم را انتخاب کنید. برای مشاهده‌ دروس و آزمون‌های نیم‌سال اول این فیلتر را روی نیم‌سال اول تنظیم کنید.


برگزاری کلاس‌ها طبق تقویم آموزشی در زمان مشخص شده صورت می‌گیرد. به درخواست اساتید امکان ورود به کلاس ۱۰ دقیقه قبل از زمان رسمی کلاس، در این ترم امکان پذیر شده است. دانشجویان پس از ورود استاد می‌توانند وارد کلاس شوند. فایل‌های راهنما و کلیپ‌های آموزشی جهت استفاده از سامانه آموزش مجازی، در صفحه ورودی سامانه، قابل دانلود و مشاهده است.

 

دروس مشاهده شده در سیستم آموزش مجازی از سامانه‌ی گلستان فراخوانی می‌شود. دانشجویان در صورت عدم مشاهده دروس، ابتدا با آموزش دانشکده (جهت حصول اطمینان از انتخاب واحد) و سپس از طریق گفتگوی آنلاین با مرکز یادگیری الکترونیک دانشگاه تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی تقویم آموزشی کلاس های آموزشی دانشگاه علامه نیم سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۶۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم که پیشتر قرار بود ۲۸ فروردین آغاز شود اما زمانش به تعویق افتاد؛ از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

لازم به ذکر است ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

کد خبر 6087253 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ از امروز ۵ اردیبهشت + لینک ثبت نام
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است