Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی بدون مجوز از فدراسیون پزشکی ورزشی، هیچ گونه مجوزی جهت برگزاری مسابقات به رشته‌های تحت پوشش خود نداده است.

به گزارش خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، علیرضا نصیری سرپرست دبیری فدراسیون درخصوص اخذ مجوز جهت برگزاری مسابقات گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، صرفاً به مسابقات مجازی مجوز برگزاری داده شده و هیچ گونه مجوزی جهت برگزاری مسابقات حضوری داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: فدراسیون تنها به مسابقاتی که برگزاری آن‌ها ضرورت دارد، آن هم به شرط اخذ مجوز از فدراسیون پزشکی ورزشی، مجوز برگزاری می‌دهد.

سرپرست دبیری فدراسیون تاکید کرد: در صورتی که رشته‌های تحت پوشش فدراسیون هر گونه مسابقاتی برگزار کنند، طبق مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد و شرکت کنندگان در چنین مسابقاتی نیز باید مسئولیت کار خود را بپذیرند چرا که شرط اول فدراسیون، سلامتی ورزشکاران و ملی پوشان است.

نصیری ادامه داد: تا امروز هیچ مجوزی از سوی فدراسیون داده نشده و هر مجوزی که صادر شود از طریق سایت و کانال رسمی فدراسیون اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: خیز فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی جهت اعزام به مسابقات ایندورگیمز

انتهای پیام/

برچسب ها: علیرضا نصیری فدراسیون انجمن‌ های ورزش‌ های رزمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی علیرضا نصیری فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی برگزاری مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  ­محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی کشور در مورد واگذاری سرخابی‌ها گفت: سوم اردیبهشت، روز واگذاری سهام دو باشگاه است و تا آن روز مشخص نیست که چه سازمان و گروهی مالک کدام باشگاه می‌شوند.

هنوز مالکان دو باشگاه مشخص نشدند
وی­ ادامه داد: اختیار خصوصی سازی باشگاه‌های سرخابی به سازمان خصوصی سازی واگذار شده است و شایعاتی که در فضای مجازی در مورد کمالکان دو تیم شنیده می‌شود روز سوم اردیبهشت تعیین تکلیف می‌شود و مالکان دو باشگاه مشخص می‌شوند.

واگذاری این دو باشگاه رویای هواداران است که محقق می شود
وی ادامه داد: در واقع واگذاری ۲ باشگاه پر طرفدار تهرانی از آرزو‌های هواداران فوتبال بود که در دوره‌های قبل و دولت‌های قبلی محقق نشده بود و در دولت فعلی و از زمان حضور آقای هاشمی در وزارت ورزش و جوانان عزم بر واگذاری جدی بوده و هست و به زودی این دو باشگاه واگذار خواهند شد.

ما دنبال باشگاه داری و هیئت مدیره و اینها نیستیم
اسبقیان در مورد اینکه آیا وزارت ورزش در هیئت مدیره دو باشگاه نقش خواهد داشت یا خیر گفت: ما به دنبال دخالت و حضور در هیئت مدیره و این حرف‌ها نیستیم ما طبق نظر وزیر محترم ورزش، دنبال باشگاه داری­ نیستیم و نقش نظارتی داریم و باید به وظایف دیگر وزارت رسیدگی کنیم.

ما از وزارت اقتصاد در ورزش فقط کمک دیده ایم
وی افزود: تمام تلاش وزارت اقتصاد و وزارت ورزش و همه بدنه دولت و شخص رئیس جمهور حل مشکلات ورزش است و در این دوره اهمیت زیادی به ورزش داده شده است و مصوبات ورزشی در این دولت گویایی همه چیز است و ما در مورد وزارت اقتصاد نیز فقط کمک از آنها دیده ایم و امیدواریم با بودجه مناسب پروژه‌های ۵۰ یا ۷۰ درصدی را کامل کنیم.

ورزشگاه آزادی با دستور وزیر باید بازسازی شود
معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: دستور وزیر برای بازسازی ورزشگاه صادر شده است و باشگاه‌ها و تیم‌های ما برای دریافت مجوز حرفه‌ای نیاز به ورزشگاه استاندارد دارند و در مورد ورزشگاه جدید هم هر زمان ساخت آن را شروع کنیم در مورد جزئیات صحبت خواهیم کرد.

انتخابات فدراسیون ها طبق زمانبندی برگزار می شود
وی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی گفت: تمامی انتخابات در موعد مقرر برگزار می‌شود و امروز هم یک فدراسیون سه گانه در نهایت آرامش و با حضور تمام اعضاء برگزار شد و بقیه فدراسیون‌های ورزشی هم در موعد مقرر برگزار می‌شود و بر اساس زمانبندی فدراسیون ژیمناستیک در تاریخ ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود و فدراسیون انجمن‌های ورزشی هم مراحل پایانی را می‌گذراند و همینطور فدراسیون انجمن‌های رزمی نیز در تاریخ ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

شادی پریدر از نظر ما سرپرست شطرنج است
اسبقیان در پایان ضمن رد شایعه استعفای سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: استعفایی از خانم شادی پریدر به دست ما نرسیده است و از نظر ما ایشان سرپرست فدراسیون هستند.

دیگر خبرها

  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات
  • کمیسیون های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته