Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-29@13:14:57 GMT

پیروزی حسین مقابل ترامپ!

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۱۰۷۰

پیروزی حسین مقابل ترامپ!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، این پسر اهل آبادان روز پنجشنبه برابر جاد ترامپ، مرد شماره یک رنکینگ حرفه ای‌های جهان قرار گرفت و در حالی که کمتر کسی پیش بینی می‌کرد او شانسی برای پیروزی در این نبرد داشته باشد، با نتیجه ۴ بر ۲ این نابغه انگلیسی اسنوکر جهان را شکست داد. حسین وفایی و جاد ترامپ انگلیسی تاکنون هشت بار به مصاف یکدیگر رفته اند که این نتیجه،  سومین پیروزی وفایی در مقابل وی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این پیروزی بزرگ،  در مرحله یک هشتم نهایی از این مسابقات، وفایی به مصاف مارک ویلیامز نفر ۱۴رنکینگ حرفه‌ای‌ها رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به جمع ۸ نفر برتر رقابت‌ها بازماند. وفایی در فریم‌های دوم و چهارم این بازی و با نتایج ۸۷-۶۰ و ۷۱-۴۵ به پیروزی رسید و نتایج فریم‌های اول، سوم، پنجم و ششم را به حریف خود واگذار کرد.
وفایی در این مسابقات موفق به کسب سه پیروزی در مقابل حریفانی از کشورهای انگلستان و چین شد و ۷۵۰۰پوند جایزه نقدی دریافت کرده است. در این مسابقات درمجموع ۴۰۵ هزار پوند جایزه نقدی پرداخت می‌شود که ۷۰هزار پوند آن سهم برنده خواهد بود. شان مورفی انگلیسی  قهرمان سال ۲۰۲۰ رقابت‌های آزاد ولز است که برای دفاع از این عنوان  در این رقابت‌ها حضور دارد.  سهیل واحدی دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات بود که با پذیرش شکست از استوارت کارینگتون، مرد شماره ۵۸ دنیا از گردونه مسابقات کنار رفت. این رقابت‌ها به میزبانی کشور ولز تا ۳اسفند ادامه خواهد داشت و پاداش ۷۰ هزار پوندی در انتظار فاتح این مسابقات است.

طارمی و وفایی؛ مخابره اخبار خوب به ایران

حسین محمدی عضو روابط عمومی فدراسیون بیلیارد 

در روزهایی که کرونا هر روز شکل عوض می‌کند و تمام تلاش خود را می‌کند تا جوامع را منزوی و اندوهگین سازد، خبرهایی به ایران مخابره می‌شود که حال خوشی را برای مردم به ارمغان می‌آورد. پیروزی درخشان حسین وفایی مقابل جاد ترامپ نفر نخست اسنوکر دنیا و گل مهدی طارمی در لباس پورتو به یوونتوس پر‌ستاره از آن دسته اخباری است که می‌تواند دل ملت را شاد کند.
درست است که جامعه، خصوصا بخش ورزش آن حال و روز خوشی ندارد اما با تمام کاستی‌ها کماکان ورزش است که می‌تواند لحظات خوبی را ایجاد کند و همین اخبار بزرگ و کوچک از درخشش جوانان این مرز و بوم در عرصه‌های بین‌المللی است که شادی زایدالوصفی نزد مردم ایجاد کرده است.
بازی پورتو و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا برای اهالی ورزش در ایران حساس‌تر از مسابقه  پاری‌سن ژرمن و بارسلونا بود. با توجه به بازی‌های خوب طارمی در لیگ پرتغال، فوتبال‌دوستان انتظار درخشش طارمی مقابل یوونتوس را داشتند. گلی که مهدی طارمی به یوونتوس زد خیلی زود انتظارات را برآورده ساخت و در آخر‌ نیز نمره بهتری نسبت به رونالدو دریافت کرد. امیدواریم ستاره اقبال این جوان بوشهری همیشه پر‌نور باشد و موفقیت‌های بیشتری را از او در بازی‌های ملی و تیم‌های باشگاهی‌اش ببینیم.
حسین وفایی که سال ۲۰۲۰ را با بازی‌های خوب و بهبود رتبه در رده‌بندی جهانی به پایان برد، سال ۲۰۲۱ را طوفانی آغاز کرده و حریفان خود را یکی پس از دیگری از پیش‌رو بر می‌دارد. جاد ترامپ نفر نخست رده‌بندی اسنوکر دنیا پس از ۲۷ پیروزی متوالی مقابل حسین وفایی شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. وفایی پس از دو پیروزی مقابل نفرات برتر حرفه‌ای اسنوکر از انگلستان و چین به مصاف ترامپ رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد. امیدواریم بازهم این جوان آبادانی به موفقیت‌های خود ادامه دهد.
درخشش در عرصه‌های بین‌المللی در هر سطحی که برگزار می‌شود برای مردم از هر جامعه‌ای ارزشمند است. از مسابقات آسیایی و المپیک گرفته تا لیگ قهرمانان و تور حرفه‌ای‌های اسنوکر جهان. ورزشکارانی که با تلاش و پشتکار می‌توانند در عالی‌ترین سطح مسابقات رشته‌های خود حضور پیدا کنند و دل مردم را شاد کنند. فرقی نمی‌کند این شادی با گلی که طارمی به ثمر می‌رساند باشد یا با پیروزی مقابل مرد شماره نخست اسنوکر دنیا، مهم این است مردم از درخشش نمایندگان خود راضی و خشنود باشند. امیدواریم این شادی‌ها ادامه‌دار باشد و بر تعداد این دل خوشی‌ها و نمایندگان ما در مسابقات مختلف جهانی در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده گردد و مردم ایران به جوانان خود بیش از پیش افتخار کنند.

مازیار فیروزی -  گروه ورزش / روزنامه جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حسین وفایی اسنوکر ترامپ حسین وفایی جاد ترامپ رقابت ها حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل

به گزارش همشهری آنلاین دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه کپه داغ برگزار شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.

بازی رفت دو تیم با برتری پنج بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی در ورزشگاه آزادی به پایان رسید. تیم ملی ایران با ازبکستان، هنگ‌کنگ و ترکمنستان در گروه E مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ همگروه است که در نخستین بازی مقابل هنگ‌کنگ به برتری چهار بر صفر رسید و سپس در تاشکند مقابل ازبکستان به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

ترکمنستان هم این رقابت‌ها را با شکست ۳ بر یک مقابل ازبکستان آغاز کرد و در دومین دیدار خود موفق به کسب تساوی ۲ بر ۲ در خانه هنگ‌کنگ شد. یوزها با برتری در این دیدار می‌توانند صعودشان به مرحله بعدی را قطعی کنند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۰: ارسال رامین رضاییان در محوطه جریمه با ضربه سر محمد محبی همراه شد که توپ با اختلاف کمی از بالا دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: بهترین موقعیت گلزنی برای ایران به شکل عجیبی از دست رفت، مهدی طارمی با فرار از تله آفساید مدافعین ترکمنستان در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک پاس در عرض مهدی قایدی را در مقابل دروازه خالی حریف قرار داد، اما قایدی نتوانست از فرصت استفاده کند.

دقیقه ۳۷: حرکت خطرناک بازیکن ترکمنستان از سمت راست با ضربه پای راست آمانوف همراه شد که این ضربه در اختیار سید حسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۴۳: ضربه قیچی برگردان مهدی طارمی در محوطه جریمه ترکمنستان از بالا دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: قایدی اشتباه خود را جبران کرد. مهدی طارمی با ضربه سر توپ را به مهدی قایدی رساند و این بازیکن با ضربه روی پا تماشایی گل اوب تیم ملی فوتبال را به ثمر رساند.

ترکیب ابتدایی تیم ملی ایران:

حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی.

ترکیب ابتدایی تیم ملی ترکمنستان:

رستم آهالیف، جلدیف، واچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف، میرزا بیک‌نظروف، تیمور چاریف، تیمور بایوف، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف و عبدالرحمانوف.

کد خبر 840884 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!
  • قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • طارمی مهندس تیم ملی شد!
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل