Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیئت وزنه بداری استان البرز از پایان بهسازی خانه وزنه برداری شهید مطهری خبرداد و گفت: در این راستا سالن تخصصی وزنه برداری بانوان در کرج آغاز به فعالیت کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حسین عطایی اظهار کرد: سالن تخصص وزنه برداری شهید مطهری به عنوان اصلی ترین پایگاه قهرمانی این رشته در البرز دچار فرسودگی و نواقص بسیاری بود و همین امر خدمات رسانی را دچار مشکل کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از چند ماه پیش کار مرمت وبهسازی بخش های مختلف این سالن آغاز شد و چند روزی است عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است.

عطایی تعویض کفپوش،تخته ها و ارتقا تجهیزات سالن را از جمله اقدامات صورت گرفته عنوان کرد وگفت: همچنین سالن تخصصی ویژه بانوان نیز در این مجموعه راه اندازی شده است  وبا این اقدام البرز در زمره معدود استان های کشور قرار می گیرد که در بخش بانوان نیز سالن تخصصی دارد.

متولی وزنه برداری البرز افزایش تعداد مربیان و ایجاد رقابت بین آنها را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: تعداد وزنه برداران فعال استان سنخیتی با ظرفیت بالای استان ندارد و در این راستا به زودی فراخوان جذب استعدادهای وزنه برداری را اعلام خواهیم کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزنه برداری البرز کرج استعدادیابی خانه وزنه برداری وزنه برداری سالن تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تولید آب شرب در چهارباغ افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری از انجام اقدامات لازم برای افزایش ظرفیت تولید آب با هدف گذر از تنش آبی پیش رو در چهارباغ خبر داد و گفت: در راستای اجرای سیاست‌های کلان شرکت آب و فاضلاب استان البرز و با توجه به برنامه ریزی ها و پیگیری‌های انجام شده، جهت تأمین آب شرب موردنیاز مشترکان، عملیات حفر و تجهیز چاه جدید در منطقه چهارباغ آغاز شد.

وی مطرح کرد: در حال حاضر ۲۱ حلقه چاه فعال با ظرفیت بیش از ۲۵۶ لیتر بر ثانیه در منطقه چهارباغ در مدار بهره برداری است. با اتمام عملیات حفر، تجهیز و بهره برداری از چاه جدید، میزان ۳۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تولید آب منطقه افزوده خواهد شد و مجموعاً شاهد ارتقای حجم توزیع آب به میزان ۲۸۶ لیتر بر ثانیه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم در مسیر تأمین آب شرب مشترکان استان البرز جهت گذر از فصل گرم سال اندیشیده شده، لیکن تقاضای ما از مردم مدیریت مصرف آب و توجه به شرایط بحرانی کاهش منابع آبی است.

کد خبر 6082717

دیگر خبرها

  • میزان تولید آب شرب در چهارباغ افزایش می‌یابد
  • فراخوان برای واگذاری هزار دستگاه تاکسی برقی در تهران از هفته آینده
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان ایجاد می‌شود
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است