Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@13:21:14 GMT

برگزاري جشن حجاب و عفاف در بوسني و هرزگوين

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۱۶۲۲

برگزاري جشن حجاب و عفاف در بوسني و هرزگوين

خبرگزاری آریا- مراسم جشن و دعای محجبه‌شدن هشت دانش‌آموز کالج فارسی در بوسنی وهرزگوین امسال هم زمان با لیله الرغائب برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مراسم جشن «حجاب و عفاف و عبادت» هم زمان با لیله الرغائب در بوسنی و هرزگوین برگزار شد.
مراسم جشن و دعای محجبه‌شدن هشت دانش‌آموز کالج فارسی بوسنیایی در بوسنی وهرزگوین امسال هم زمان با لیله الرغائب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان هر یک نظرات خود را درباره محجبه شدن بیان کردند.
سپس جوایز بخش مسابقات کتابخوانی توسط امیرحسین نوری رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در این کشور به برندگان اهدا شد.
مجتمع کالج فارسی بوسنیایی، بنا بر سنت حسنه سالیان گذشته، امسال نیز به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت شخصیت، مقام و نقش مؤثر آن بانوی بزرگوار در جهان اسلام اجرا کرده است. این برنامه‌ها مانند سال‌های گذشته با توجه به تقارن میلاد با سعادت حضرت ام ابی‌ها فاطمه زهرا (س) با چهل ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشنواره متنوع با فعالیت‌های گوناگون و تأثیرگذار برگزار شد.
این جشنواره شامل مسابقات کتابخوانی، سخنرانی، برگزاری نمایشگاه، تقدیر از دختران محجبه مجتمع و برگزاری جشن حجاب در مقطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان بود.
مجتمع کالج فارسی بوسنیایی در سال 1378 فعالیت خود را در سارایوو آغاز کرد و این مجتمع از سه مجموعه «مهدکودک و پیش دبستانی»، «دبستان و راهنمایی» و «دبیرستان» تشکیل شده است. در مقطع راهنمایی تاکنون 12 دوره و در مقطع دبیرستان 18 دوره از این مرکز فارغ‌التحصیل شده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری جشن حجاب کالج فارسی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحث عفاف و حجاب را باید جدی گرفت 

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی خورشیدخانی در کمیته عفاف و حجاب شهرستان تویسرکان بیان کرد: مدیران در مجموعه خود باید ابتدا تفکرات را به باور رساند تا بتوانند به صورت مؤثر عمل نکنند.

وی با اشاره به اینکه مراکز علمی و فرهنگی باید برقرار و راهکار دهنده در این زمینه در جامعه باشند، افزود: آموزش و تبیین مسئله حجاب و عفاف باید از دوران کودکی آغاز شود که مراکز آموزشی وظیفه سنگینی در این خصوص دارند.

خورشیدخانی با بیان اینکه قوانین عفاف و حجاب باید در ادارات رعایت و به افراد متخلف خدمات ارائه نشود، گفت: ما در ادارات نباید مشکل عفاف و حجاب داشته باشیم، ما مدیون به نظام، شهدا و حتی کسانی که برای امنیت ما تلاش می‌کنند، هستیم.

وی اضافه کرد: انجام ندادن دستورالعمل‌هایی که دادستان به ادارات می‌دهد ترک فعل است و مجازات دارد.

کد خبر 6079277

دیگر خبرها

  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • (تصاویر) بارش برف در پایتخت بوسنی و هرزگوین
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • ارباش: دنیا نفاق غرب را دید
  • تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران
  • بحث عفاف و حجاب را باید جدی گرفت 
  • زمان‌ بندی برگزاری نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور اعلام شد