Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@11:45:40 GMT

ملاک و شاخص رفتار انقلابی، تحقق شعار و عمل با هم است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۱۷۴۶

ملاک و شاخص رفتار انقلابی، تحقق شعار و عمل با هم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حامد علیزاده امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به رفتار دوگانه برخی نمایندگان در رابطه با تصویب طرح شفافیت، گفت: متأسفانه با گذشت زمان طولانی از فعالیت مجلس شاهد رفتاری دوگانه از سوی برخی نمایندگان بودیم، نمایندگانی که با وجود آنکه در برابر رسانه‌ها و چشمان مردم در ظاهر خود را موافق شفافیت آرا معرفی کردند، ولی تاکنون در عمل مانع اجرای این طرح شده‌اند، تا همچنان ثابت کنند مردم را محرم خویش نمی‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده با اشاره به وظیفه بسیج دانشجویی اظهار داشت: بسیج برخود لازم می‌داند در مواجهه جبهه‌های نبرد حق و باطل، طرف حق را گرفته و تا پای جان از آرمان‌های انقلاب دفاع کند؛ چه این جبهه باطل در خارج از مرزهای این کشور و چه در داخل مرزهای ایران و در بین مسئولین منافق و به ظاهر انقلابی باشد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس بیان کرد: ملاک و شاخص برای ما گفتار و عمل انقلابی توأمان با هم است؛ نه دادن شعار که متأسفانه در بین برخی رواج پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اما بدانند و آگاه باشند که مردم و چشم ناظر آنها، جنبش دانشجویی، به هیچ‌وجه این رفتارها را تاب نیاورده و این اقدامات را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

این فعال دانشجویی گفت: اگر این نمایندگان به این رفتار خود ادامه دهند و رفتار خود را اصلاح نکنند، بسیج دانشجویی از آنجایی که بر خود لازم می‌داند تا به صورت شفاف مردم را در جریان عملکرد نمایندگان منتخب شأن قرار دهد، ضمن انتشار اسامی این افراد، به صورت گسترده این اقدام آنها را در حوزه انتخابیه‌شان برای مردم اطلاع‌رسانی و تشریح خواهد کرد.

علیزاده تاکید کرد: بسیج دانشجویی استان فارس با رصد عملکرد نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی همواره در پی احقاق حقوق و مطالبات مردم شریف این استان می‌باشد و کم کاری، رفتار منفعلانه، منافقانه و ضد منافع مردم شریف استان فارس را بر نمی تابد و با شدت با آن برخورد خواهد کرد.

وی تصویب طرح شفافیت را مطالبه جریان دانشجویی برشمرد و افزود: بی‌شک حساسیت به شفافیت در بین مردم و نخبگان به حد اعلای خود رسیده است و بر خلاف فکر برخی نمایندگان، لازم به ذکر است که هم اکنون ظرفیت شفافیت در سطوح مختلف حکومتی و به خصوص بین مردم وجود دارد.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی حامد علیزاده بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کشاورز عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری بخش کاکی اظهار کرد: عملیات وعده صادق نه تنها پاسخی دندان شکن به جنایات رژیم خبیث اسرائیل بود بلکه پاسخی به تمام دشمنانی بود که از روی نادانی گاهی نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند و اکنون وظیفه ماست که در سایه این اقتدار نظامی در جهت توسعه کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده افزود: جهش تولید قطعاً نیازمند منابع مالی است و حضور بانک‌ها در این زمینه بسیار اثرگذار است.

وی افزود: از بانک مهر انتظار داریم در بخش تولید، ازدواج و کمک به جوانان همچون گذشته در کنار دولت باشند تا سرمایه گذاران کمبود منابع خود را از طریق تسهیلات کم بهره این بانک تأمین نمایند.

وی اخذ مجوز تأسیس بانک مهر ایران شعبه کاکی را نتیجه تلاش و پیگیری مجدانه بخشدار کاکی دانست و اظهار امیدواری کرد: افتتاح این بانک زمینه توسعه هر چه بیشتر بخش کاکی را فراهم آورد.

کد خبر 6086978

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال