Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارمند اداری جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت امور دفتری با تسلط کامل به WORD و EXCEL ترجیحا فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر سن 25 سال به بالا ساعت کاری : از 8:30 الی 16:30 روزانه 120 هزار تومان از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تماسهای تلفنی و پیامک ترتیب اثری داده نخواهد شد. اطلاعات تماس واتساپ 09388007164 آدرس: محدوده محل کار : میدان بهارستان

 

پربیننده ترین ۳۰هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شود استخدام برنامه‌ نویس NET. (دورکاری) در فناوران اطلاعات خبره در 8 استان استخدام کارشناس تامین و کارشناس فروش در تهران استخدام پشتیبان دستگاه کارتخوان در شرکت دقیق ارتباط هوشمند در اصفهان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران

تین نیوز

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: تجمیع و تحلیل اطلاعات مربوط به تماس شهروندان در سامانه پاسخگو توانسته این مجموعه را در بهبود کیفیت ارائه خدمات منطبق با نیاز مشتریان و همچنین ارزیابی سطح کیفی خدمات در مراکز معاینه فنی شهر تهران همراهی کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، سید محمد مهدی میرزایی قمی در توضیح فعالیت سامانه پاسخگو بیان کرد: در راستای پیاده سازی نظام مدیریت امور مشتریان و پاسخگوئی مناسب به سئوالات و مشکلات شهروندان و همچنین اجرای طرح کاهش در شهر تهران این ستاد نسبت به راه اندازی مرکز تماس۹۶۰۰۶۰۰۰ اقدام نموده است.

میرزایی قمی ضمن تاکید براهمیت پاسخگویی به شهروندان یادآور شد: در حال حاضر مرکز تماس ستاد ۹۶۰۰۶۰۰۰ و سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران آمادگی پاسخ به سوالات و مشکلات شهروندان گرامی را دارد. از مشتریان درخواست می شود جهت دریافت اطلاعات صحیح مربوط به مراکز معاینه فنی شهر تهران و یا هرگونه پیشنهاد تنها با این دو سامانه تماس حاصل کنند.

وی با اشاره به تعداد ۲۲ هزار تماس با سامانه پاسخگویی ستاد معاینه فنی در سال ۱۴۰۲ افزود: بنا بر گزارش استحصال شده از پنل مدیریتی سامانه پاسخگو در سال گذشته به تعداد بالغ بر ۳۰ هزار پرسش شهروندان پاسخ داده شده و در هر تماس بیش از یک سوال مطرح شده است. تحلیل سئوالات مطرح شده نشان می دهد که پرسش مربوط به سامانه تهران من با سهم ۴۲ درصد در رتبه نخست، آدرس مراکز معاینه فنی شهر تهران با سهم ۱۸ درصد در رتبه دوم و معرفی مراکز معاینه فنی پذیرش حضوری با سهم ۱۰ درصد در رتبه سوم قرار داشته است. 

سرپرست ستاد معاینه فنی در خصوص زمان فعالیت سامانه پاسخگو افزود: اپراتورهای مرکز تماس ۹۶۰۰۶۰۰۰ در وقت اداری آماده پاسخگویی به سئوالات شهروندان هستند ضمن اینکه در خارج این زمان بدون نیاز به ارتباط با اپراتور بصورت تلفن گویا دسترسی به اطلاعات کلی و متداول مورد نیاز جهت انجام معاینه فنی در مراکز امکان پذیر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد
  • بزرگترین حراجی دمپایی در قم را از دست ندهید + اطلاعات تماس
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز