Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:05:32 GMT

محدودیت‌های کرونایی به آذربایجان غربی بازگشت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۲۸۲۱

محدودیت‌های کرونایی به آذربایجان غربی بازگشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مصطفوی در رابطه با محدودیت‌های جدید اعمال شده در استان افزود: وضعیت در ارومیه به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر استان به رنگ نارنجی درآمده که در همین راستا محدودیت‌هایی از جمله دورکاری ۵۰ درصد کارکنان، تعطیلی مشاغل گروه‌های سه و چهار، تعطیلی مراسم آئینی و مذهبی، مساجد و نیز ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی ارومیه به سایر شهرها و پلاک غیر بومی به ارومیه اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود هفت شهرستان آذربایجان‌غربی در وضعیت نارنجی و هشت شهر دیگر در وضعیت زرد، بیان کرد: با وجود اینکه شهرهای چالدران و پلدشت در آذربایجان‌غربی در شرایط آبی هستند ولی متأسفانه طبق آخرین ارزیابی انجام شده، شهرهای ارومیه، نقده، اشنویه، خوی و میاندوآب، ماکو و شوط در وضعیت نارنجی و شهرهای سلماس، پیرانشهر، تکاب، چایپاره، سردشت، مهاباد، بوکان و شاهین دژ در وضعیت زرد قرار گرفته اند.

وی افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مرتبط در خصوص اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا از جمله فعالیت صنوف، دورکاری ادارات و تردد خودروها، متناسب با وضعیت شهرها اقدام کنند.

بر اساس اعلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۳ صبح، دورکاری کارکنان دستگاه‌های غیرضرور به میزان ۵۰ درصد، اجرای پروتکل‌های بهداشتی مشاغل گروه‌های ۱ و ۲ و محدودیت‌های ورود به باغ رضوان نیز تاکنون اجرایی شده است.

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده همه شهروندان عزیز از ماسک، پرهیز از تجمعات، دورهمی ها و میهمانی ها برای حفظ سلامتی تنها راه مقابله با خیز مجدد بیماری کرونا است.

کد خبر 5151629

منبع: مهر

کلیدواژه: علی مصطفوی استانداری آذربایجان غربی ویروس کرونا ویروس کرونا زلزله آمار کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا سی سخت شهرکرد اردبیل شهرستان کرج مشهد شیراز زمین لرزه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات از اهداف شورای شهر ارومیه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات شهر ارومیه یکی از اهداف شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مرتضی پیری امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: در تهیه و تدوین بودجه و لایحه عوارض و خدمات شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ مراعات حال شهر و شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با عنایات استاندار آذربایجان غربی منابع مالی و اعتباری خوبی از سهم شهرداری برای توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان از ارگان‌ها جذب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات شهر ارومیه یکی از اهداف شورای اسلامی شهر ارومیه است.

پیری تصریح کرد: در مجموعه مدیریت شهری اولویت کاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بوده و در تلاش هستیم برای حل مشکلات مدیریت شهری بویژه معضل ترافیک برنامه‌ریزی و اقدام لازم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: از امام جمعه و دستگاه قضا خواهشمندیم با عواملی که باعث عقب افتادگی و کاهش سرعت توسعه شهر ارومیه می‌شوند، برخورد کنند؛ چرا که تاوان این تسویه حساب‌های سیاسی را مردم پرداخت می‌کنند.

کد خبر 746757

دیگر خبرها

  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • قطعی گاز در ارومیه
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات از اهداف شورای شهر ارومیه