Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور که نیم فصل پرنوسانی را پشت سر گذاشته است به دلیل شکایت رشید مظاهری دروازه بان فعلی تیم فوتبال استقلال با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مواجه شده است.

به دنبال این اتفاق باشگاه تراکتور با صادر کردن پیام کوتاهی اعلام کرد: «با توجه به خبر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور، به اطلاع می‌رساند: با پیگیری و پرداخت بدهی بازیکن مذکور این موضوع سریعاً حل خواهد شد و مشکلی از بابت جذب بازیکن در نیم‌فصل وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کد خبر 5151631

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور رشید مظاهری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پورتو والیبال کشتی آزاد کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون کشتی تیم گل گهر سیرجان یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال در لیگ برتر این فصل تنها دروازه بانی است که موفق شده طی۳۶۰ دقیقه و در ۴ دیدار متوالی دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

کاپیتان تیم استقلال در هفته‌های هجدهم تا بیست و یکم به ترتیب مقابل تیم‌های سپاهان(۱)، استقلال خوزستان(۲)، پرسپولیس(۳) و هوادار(۴) - در دور برگشت این فصل از رقابت ها - موفق شد در چهار دیدار متوالی دروازه استقلال را بسته نگه دارد و چهار بار کلین شیت پشت سر هم داشته باشد تا ۳۶۰ دقیقه دروازه استقلال را بسته نگه دارد.

این رکورد در حالی برای دروازه بان استقلال به دست آمده که دو دروازه‌بان دیگر ملی پوش کشورمان یعنی علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند هرگز در این فصل موفق به ثبت چنین رکوردی نشدند. علیرضا بیرانوند در این فصل توانست در دو بازی متوالی دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد اما این عدد از ۲ هرگز به ۳ دیدار متوالی نرسید. اما حالا امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که تا اینجای فصل در ۳ مسابقه مقابل تیم‌های ذوب آهن، گل گهر سیرجان و ملوان بندر انزلی توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد در آستانه رسیدن به رکورد سیدحسین حسینی است.

رفیعی که حالا با مصدومیت علیرضا بیرانوند به عنوان گلر فیکس تیم پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر درون دروازه پرسپولیس می‌ایستد تنها سه بار فرصت حضور درون دروازه پرسپولیس در این فصل را پیدا کرده که در هر سه مسابقه ۲۷۰ دقیقه گلی دریافت نکرده است.

در صورت گل نخوردن پرسپولیس در بازی امشب مقابل صنعت نفت آبادان رفیعی می‌تواند به رکورد چهارمین مسابقه پشت سر هم حضور درون دروازه پرسپولیس بدون گل خورده دست پیدا کند. هرچند که بین دو مسابقه اول و دوم یعنی دیدار مقابل ذوب آهن و گل گوهر سیرجان فاصله افتاد اما این بازیکن بیش از این فرصتی برای حضور درون دروازه پرسپولیس را نداشته است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • بازگشت آلوارز به تیم فوتبال تراکتور
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد