Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@17:56:12 GMT

رشید مظاهری پنجره نقل و انتقالات تراکتور را بست

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۳۰۱۴

شکایت رشید مظاهری کار دست باشگاه تراکتور داد و سبب شد که پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در آستانه پنجره نقل‌ و انتقالات نیم‌فصل نخست لیگ بیستم، با شکایت رشید مظاهری برای دریافت مطالباتش، پنجره نقل و انتقالات باشگاه تراکتور بسته شد و این تیم اجازه جذب بازیکن را در نیم‌فصل ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه تراکتور ضمن تایید این خبر اعلام کردند که سریع‌تر این موضوع را پیگیری کرده و با پرداخت طلب مظاهری، برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات تراکتور اقدام خواهند کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گادوین منشا سی سخت زلزله تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه نقل و انتقالات پنجره نقل و انتقالات تراکتور رشید مظاهری گادوین منشا سی سخت زلزله تروئیکای اروپایی شاهزاده لطیفه پنجره نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تنها هفت هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده است، باشگاه پرسپولیس هنوز مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی و جدب بازیکن جدید آغاز نکرده است.

رضا درویش که در هفته‌های اخیر بابت عدم تمدید قرارداد بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفته‌، در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس اعلام کرد اوسمار ویرا هنوز لیست بازیکنان مدنظر خوددرا به باشگاه ارائه نداده است.

او البته اعلام کرد باشگاه پرسپولیس از این سرمربی درخواست کرده که برنامه خود برای فصل آینده را به باشگاه بدهد اما این اتفاق تا کنون رخ نداده است.

این در حالی است که قرارداد اوسمار نیز در پایان فصل به پایان می‌رسد و او برای ادامه همکاری با پرسپولیس نیاز به تمدید قرارداد دارد.

دیگر خبرها

  • کنایه رشید پور به رئیسی: کاش رئیس جمهور بودی
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • یک تیم لیگ برتری در آستانه‌ی محرومیت
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا
  • مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟