Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون اول رئیس جمهور گفت: باید همه به عنوان یک کار مهم دنبال اجرای عدالت در کشور باشیم و تبعیضی بین روستاییان و پایتخت‌نشینان نباشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج، اسحاق جهانگیری ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از 148 کیلومتر راه روستایی و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 100 روستا و 150 واحد صنعتی استان کردستان که در روستای هانیس سنندج برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که مهم است این است که روستا کانون تولید در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تأمین غذا برای جمعیت کشور که در روستاها انجام می‌شود کار ساده‌ای نیست.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: مردم ما باید همیشه قدردان روستاییان و عشایر باشند که در شرایط سخت و امکانات کم در صدد به حرکت در آمدن چرخ تولید هستند.

وی گفت: کشاورزان کشور بودند که کشور را در سال 94 در تأمین گندم پشتیباتی کردند.

یک میلیارد دلار برای طرح‌های آبرسانی روستایی در نظر گرفته شد / آبرسانی به 10هزار روستا‌اعتراض شدید مردم کردستان به معاون اول رئیس‌جمهور / چرا ‌نسبت به مشکلات مردم بی‌توجه هستید؟ + تصاویر‌

جهانگیری با بیان اینکه دولت سعی کرده که در تمام مسائل پشتوانه محکمی برای روستاییان باشد، اظهار کرد: تمرکز کار دولت در بخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی و فرهنگی در روستاها به عنوان کانون‌های تولید است.

وی تأکید کرد: باید همه به عنوان یک کار مهم دنبال اجرای عدالت در کشور باشیم و تبعیضی بین روستاییان و افرادی که در تهران زندگی می‌کنند، از لحاظ امکانات وجود نداشته باشد.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: شوراها و دهیاران  باید احساس کنند که مسئول روستا هستند.

انتهای پیام/487/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت پرویز داوودی، معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم را تسلیت گفت.

در پیام محمد مخبر آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت دکتر پرویز داوودی معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم موجب تأثر و تألم گردید.

خدمات آن مرحوم در طول مسوولیت‌های متعدد در نظام جمهوری اسلامی همواره منشأ اثر و برکات بسیار بوده است. مرحوم داوودی از استادان خبره اقتصاد و از سیاستمداران پاک دست و خدمتگزار به مردم و انقلاب بود. پرکاری، نظم و تعهد وی در دوره تصدی معاونت اول رئیس جمهور در دولت نهم در خاطره‌ها ماندگار خواهد بود.

فقدان این مرد خدوم و اقتصاددان برجسته را خدمت خانواده محترم و جامعه دانشگاهیان و علاقه مندان به ایشان تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه خداوند متعال برای ایشان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر و آرامش مسألت دارم.

محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

کد خبر 6081956 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • هشدار قاطع معاون اول رئیس جمهور به اسرائیل
  • معاون اول رئیس‌جمهور: دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطایی شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است