Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پیمان ترکمانه» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد برای رفع مشکل سه هزار و ۸۵۰ خانوار مددجو و نیازمند استان همدان پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: درهمین ارتباط تسهیلات متنوعی از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به‌عنوان یکی از بازوان توانمند کمیته امداد امام خمینی (ره) با رعایت اصول بانکداری اسلامی به اقشار محروم و نیازمندان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکمانه با اشاره به برخی از خدمات این صندوق، ادامه داد: اصلی‌ترین خدمت این صندوق، پرداخت وام‌های متنوع قرض‌الحسنه در سرفصل‌های کارگشایی، ودیعه مسکن، اشتغال و خرید مسکن با رویکرد توانمندسازی مددجویان کمیته امداد است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با اشاره به اجر معنوی پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و برکات آن در زندگی افراد، تصریح کرد: خیران بسیاری در استان همدان، با سپرده‌گذاری در این صندوق، توانسته‌اند در پرداخت وام قرض‌الحسنه به نیازمندان مشارکت کرده و از اجر معنوی این اقدام خداپسندانه بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه صندوق امداد ولایت آمادگی دریافت سپرده‌های خیران را دارد، خاطر نشان کرد: این صندوق به شبکه شتاب متصل است و در آن خدمات اینترنت بانک، همراه بانک و دستگاه کارت خوان نیز همانند سایر بانک‌ها به مشتریان ارائه می‌شود.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۸۶ هزار نفر در استان همدان از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مند هستند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی همدان کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی همدان کمیته امداد امام خمینی تسهیلات بانکی همدان کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور کمیته امداد امام خمینی استان همدان قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، محمود رضایی افزود:این واحد‌ها در مدت سه سال ساخته شده و با امکانات تکمیلی و لوازم خانه بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته است.
وی با بیان این که واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ۷۴ درصد در مناطق روستایی و ۲۶ درصد در مناطق شهری ساخته شده است، افزود: ۱۶۰ هزار واحد مسکن خاص مددجویان باید در سراسر استان فارس تامین شود که عمده این واحد‌ها تامین شده و ۱۸ هزار واحد باقیمانده، امسال و سال آینده ساخته و تکمیل خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به این که چهار هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح ملی مسکن در سالجاری ویژه مددجویان در حال ساخت است، ادامه داد: واحد‌های مسکونی مددجویان با تسهیلات بدون کارمزد بنیاد مسکن ساخته شده است.
رضایی تصریح کرد: هزار مددجوی دیگر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس امسال صاحب مسکن می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی