Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@12:15:43 GMT

گزینه استقلال ناکام بزرگ در دیدار با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۴۳۸۰

گزینه استقلال ناکام بزرگ در دیدار با پرسپولیس

بدون‌شک اگر موقعیت ایده‌ال گلزنی شاگردان قلعه‌نویی در اوایل نیمه دوم به گل می‌نشست، روند بازی طور دیگری دنبال می‌شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حوالی دقیقه ۵۵ تقابل روز گذشته گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس و در شرایطی که نتیجه بازی یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان بود، سرمه‌ای‌پوشان میزبان صاحب یک فرصت عالی گلزنی شدند تا بتوانند به بازی بازگردند و نتیجه به تساوی کشیده شود، اما ضربه تماشایی هافبک پیش‌تاخته گل‌گهری‌ها در محوطه جریمه پرسپولیس با واکنش لک همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا علیزاده هافبک دفاعی سیرجانی‌ها که بارها نامش در حوالی استقلال شنیده شده و مدیران آبی‌ها نامه‌نگاری رسمی برای جذب علیرضا علیزاده داشته‌اند که با مخالفت مدیران گل‌گهر همراه شد، در محوطه جریمه پرسپولیس موقعیت خوبی را توانست به دست آورد اما شوت او با واکنش دیدنی حامد لک دفع شد تا پس از آن روند گلزنی‌های سریالی پرسپولیس آغاز شود و در نهایت شاگردان یحیی با نتیجه عجیب ۵ بر ۰ دست پر از میدان مسابقه خارج شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس علیرضا علیزاده استقلال استقلال پرسپولیس علیرضا علیزاده محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش علی کریمی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حضور چهره‌های سرشناس فوتبالی در مراسم همسر زنوزی (فیلم) حضور علیرضا بیرانوند به همراه فرزندش روی سکو‌های ورزشگاه آزادی (فیلم) گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)

دیگر خبرها

  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم)