Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی وقوع زلزله در شهرستان‌های دنا و سی سخت گفت: جهت جبران خساراتی که ایجاد شده و آسیب منازل مسکونی، علاوه بر مبلغی که دولت به خانواده‌هایی که منزل‌شان آسیب دیده در نظر خواهد گرفت، سازمان بهزیستی برای خانواده‌های مددجوی خود، مبلغ 20 میلیون تومان به صورت بلاعوض برای تعمیرات یا نوسازی منازل آسیب‌دیده پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا، وحید قبادی‌دانا درخصوص اقدامات صورت گرفته در پی وقوع زلزله در استان کهگیلویه و بویر احمد و شهرستان‌های دنا و سی سخت بیان کرد: باتوجه به وقوع زلزله در استان کهگلیویه و بویر احمد، شهرستان دنا و شهر سی‌سخت و روستاهای اطراف و حضور حدود ۱۵۰۰ خانوار از مددجویان سازمان بهزیستی در منطقه، همکاران ما در استان از ساعات اولیه سرکشی به منازل را آغاز و آسیب‌های حاصله را برآورد کردند. 

وی افزود: باتوجه به اینکه در این زلزله فوتی نداشتیم، مصدومان نیز ساماندهی شدند. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: جهت جبران خساراتی که ایجاد شده و آسیب منازل مسکونی، علاوه بر مبلغی که دولت به خانواده‌هایی که منزل‌شان آسیب دیده در نظر خواهد گرفت، سازمان بهزیستی برای خانواده‌های مددجوی خود، مبلغ 20 میلیون تومان به صورت بلاعوض برای تعمیرات یا نوسازی منازل آسیب‌دیده پرداخت خواهد کرد که بعد از کارشناسی لازم برای منازل، این کار انجام خواهد شد. 

قبادی دانا با بیان اینکه تا پایان روز جمعه منازل مسکونی حدود 200 خانوار مورد بازدید قرار گرفت، گفت: بلافاصله نماینده ویژه رییس سازمان و مدیرکل بهزیستی استان در منطقه حضور پیدا کرد و سعی شد رسیدگی لازم انجام شود. 

وی اعلام کرد: همچنین امروز مبلغی بین 500 هزار تومان تا یک میلیون و 500 هزار تومان برای هر خانوار بابت کمک هزینه معیشتی برای جبران شرایطی که به خاطر زلزله در منطقه ایجاد شده، به کارت بانکی ۱۵۰۰ خانوار مددجوی تحت پوشش واریز می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قبادی دانا سازمان بهزیستی زلزله سی سخت سازمان بهزیستی آسیب دیده سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان

همایون عمودی زاده اظهار کرد: مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و صدای مشاور ۱۴۸۰ جزو فعالیت‌های سازمان بهزیستی در راستای ارتقاء توانمندی‌های افراد در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی جهت مقابله با مسائل اجتماعی در شرایط بحرانی است.

وی اضافه کرد: ارتقاء توانمندی‌های افراد در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی جهت مقابله با مسائل اجتماعی در شرایط بحرانی از طریق ارائه خدمات تخصصی و به موقع اورژانس اجتماعی و همچنین شناسایی آسیب‌های اجتماعی نو پدید با توجه به گستردگی اهداف، سازمان بهزیستی بسیار مهم است.

 مدیرکل بهزیستی لرستان از فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در استان به صورت دولتی و غیردولتی به جامعه هدف خبرداد و افزود: در زندگی امروز با توجه به استرس‌ها و اضطراب‌هایی که در زندگی وجود دارد همه مردم نیازمند خدمات مشاوره‌ای هستند و از آنجا که دسترسی به مراکز مشاوره حضوری ممکن است موجب به وجود آمدن چالش‌هایی در زندگی افراد شود لذا خط تلفنی صدای مشاور سازمان بهزیستی، برای ارائه خدمات مشاوره رایگان فعال است.

عمودی زاده تصریح کرد: این سامانه تلفنی همه روزه از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۴ به صورت رایگان فعال است.

وی از فعالیت ۱۱ مرکز اورژانس اجتماعی در استان خبر داد و گفت: این مراکز آمادگی لازم برای ارائه خدمات به جامعه هدف در لرستان را دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه