Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@20:54:18 GMT

توقیف ۱۳ هزار قلم داروی قاچاق در مرز سراوان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۴۸۵۷

توقیف ۱۳ هزار قلم داروی قاچاق در مرز سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان سراوان بیش از۱۳ هزار قلم انواع اقلام دارویی قاچاق در شهرستان سراوان کشف شد.

به گزارشخبرگزاری برنا ، داریوش سرگلزایی اظهار کرد: روز گذشته ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهرستان سراوان در حین انجام ماموریت و بررسی خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی نیسان که در حال حرکت به سمت مناطق مرزی شهرستان بود، مشکوک می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف، که در بازرسی به عمل آمده از آن مشاهده شد خودروی حامل بار دارو قاچاق می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به کشف تعداد ۱۳ هزار و ۷۴۹ قلم انواع داروهای قاچاق مورد نیاز مردم که قاچاقچیان قصد خروج آن از مرزهای کشور را داشتند، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سراوان داروی قاچاق شهرستان سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند اظهار کرد: در جهت برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک کامیون کمرشکن حامل یک دستگاه لودر مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی فراشبند با اشاره به اینکه لودر قاچاق است و کارشناسان ارزش آن را ۹۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی