Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@18:01:07 GMT

شناسایی گونه جدید کروناویروس در ژاپن

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۵۷۳۴

مقامات بهداشتی در ژاپن تأیید کرده اند در این کشور اکنون موارد زیادی از ابتلا به گونه جدیدی از کروناویروس شناسایی شده که می تواند کارایی واکسن های موجود برای مقابله با COVID-۱۹ را کاهش دهد. ناطقان: این سویه جهش یافته ویروس در ۹۱ بیمار در منطقه کانتو تشخیص داده شده است.

 بنابر گزارش روزنامه آساهی، همچنین دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی توکیو هم در ۱۸ فوریه سه مورد ابتلا به این گونه را گزارش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 مقامات گفتند که این گونه کروناویروس، جهش E۴۸۴K را دارد و احتمالاً از خارج به کشور آورده شده است.

آنها تاکید کردند: این گونه می تواند خطری در مسیر تلاشها برای مهار عفونت در آینده و در بلند مدت باشد. منبع: ایسنا برچسب ها: شناسایی ، گونه جدید ، کرونا ویروس ، ژاپن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شناسایی گونه جدید کرونا ویروس ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی قهرمانی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با هماهنگی مقام قضایی و در نتیجه اقدام به موقع مأموران فراجا، یک باند بزرگ بین المللی فعال در حوزۀ قاچاق دستگاه‌های سنگین راه‌سازی، شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: اعضای این باند با استفاده از اسناد جعلی، ماشین آلات سنگین و دستگاه‌های راهسازی را از کشورهای همسایه وارد می‌کردند و با انتقال به استان‌های مرکزی کشور به فروش می‌رساندند.

رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: تا کنون ۱۲ نفر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شده اند و برای ۲ نفر نیز که ساکن خارج از کشور هستند اعلان قرمز صادر شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۴ عدد از این ماشین آلات سنگین راهسازی قاچاق توقیف شده اند و ۳۳۱ دستگاه دیگر نیز شناسایی و محل به کارگیری آن‌ها مشخص شده که به زودی توقیف خواهند شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: ارزش مالی ماشین آلات راهسازی کشف شده بیش از ۵ هزار میلیارد تومان است.

قهرمانی یادآور شد: قاچاقچیان در تمامی مراحل از اقدامات مجرمانه خود تحت رصد چتر اطلاعاتی فراجا بوده‌اند و در زمان مقتضی با عملیات انجام شده توسط حافظان نظم و امنیت کشور شناسایی و دستگیر شدند.

رییس کل دادگستری هرمزگان در پایان تأکید کرد: همراهی، همدلی و تعامل همه اعضای شورای تأمین و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی باعث شده که فضای استان برای قاچاقچیان و مجرمان ناامن گردد و در همه حوزه‌ها توفیقات خوبی درباره پیشگیری و مقابله با انواع جرایم محقق شود.

کد خبر 6063469

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • پاکستان با اتهام به افغانستان ناکامی خود را توجیه می کند
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • تصمیم جنجالی ژاپن برای صادرات جنگنده پیشرفته
  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می شوند 
  • افزایش همکاری ها محور گفتگوهای مقامات طالبان و نروژ
  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می‌شوند
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • پارک ملی بوجاق کیاشهر؛ بهشت پرندگان مهاجر