Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه آغاز برنامه واکسیناسیون سراسری در استرالیا که قرار است با واکسن آمریکایی فایزر انجام شود، تجمعات اعتراضی مختلف در برخی شهر‌های این کشور از جمله ملبورن و سیدنی برگزار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در آستانه آغاز برنامه واکسیناسیون سراسری در استرالیا، معترضان به آن امروز شنبه تجمعاتی را برپا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش «بی‌بی‌سی»، این اعتراضات در شهر‌هایی از جمله ملبورن، سیدنی و بریزبن برگزار شد و معترضان شعار‌هایی مانند «بدن من، انتخاب من» سر دادند.

بنابر گزارش رسانه‌های محلی استرالیا، اعتراضات در اغلب موارد صلح‌آمیز بود، اما پلیس در ملبورن چند نفر را بازداشت کرد.

قرار است عرضه سراسری واکسن آمریکایی «فایزر» از روز دوشنبه در استرالیا آغاز شود. تنظیم‌کنندگان پزشکی استرالیا همچنین هفته گذشته تایید موقت استفاده از واکسن تولیدی شرکت آسترازنکا و دانشگاه آکسفورد را صادر کردند و قرار است از ماه آینده تزریق آن آغاز شود.

به گزارش «ای‌بی‌سی»، تجمعات امروز (شنبه) با حضور چند هزار نفری معترضان برگزار شد. در ملبورن برخی از معترضان با پلیس درگیر شدند و پلیس از گاز فلفل برای متفرق کردن آن‌ها استفاده کرد.

پلیس استرالیا همچنین اعلام کرد ۱۵ نفر به دلیل نقض مقررات مربوط به محدودیت‌های کرونایی اخطار جریمه دریافت خواهند کرد. پنج نفر دیگر هم به مقاومت در برابر دستگیری، جلوگیری از پلیس و امتناع از ارائه جزئیات متهم شدند.

استرالیا قصد دارد تا اوایل مارس (ماه میلادی آینده) چهار میلیون نفر را واکسینه کند. این کشور از آغاز همه‌گیری ۲۹ هزار مورد ابتلا و ۹۰۹ فوتی را ثبت کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا واکسن آمریکایی فایزر گاز فلفل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی در یزد 


 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ موسوی گفت: به دنبال شکایاتی از سوی چند نفر از شهروندان مبنی بر سرقت خودرو‌های آنها در محله‌های مختلف شهرستان، مأموران پلیس یزد موضوع را در دستور کار قرار دادند. 


این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران با گشت زنی در سطح شهر و پیگیری مستمر موفق شدند ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی را در مناطق مختلف کشف کنند. 


جانشین انتظامی استان یزد در پایان از همشهریان عزیز خواست هشدار‌های پلیس در جهت پیشگیری از سرقت رعایت کنند تا در دام سارقان گرفتار نشوند

دیگر خبرها

  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده
  • بایدن این بار در زادگاهش با معترضان جنگ غزه مواجه شد
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • امن ترین خطوط هوایی جهان کدامند
  • حمله به یک کشیش با چاقو در کلیسای سیدنی + فیلم (هشدار تصاویر خشن)
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • حمله با چاقو به کشیشِ استرالیایی در شهر سیدنی+ فیلم
  • فیلم (+۱۶) حمله به یک کشیش با چاقو در سیدنی
  • کشف ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی در یزد