Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون استاندار زنجان با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی زنجان برای بهبود وضعیت کرونا تلاش کنند، گفت: مدیران استان زنجان برای مقابله با آسیب‌های کرونا منتظر ابلاغ دستور از سوی ستاد کرونای استان نباشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زنجان، خدابخش مرادی نافچی در  جلسه کارگروه کاهش آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و سلامت استان اظهار داشت: امروز توجه به مسائل اجتماعی و مسئله شناسی و اقدام به موقع برای رفع آسیب‌ها به عنوان یک الگوی کاری در جامعه در برنامه دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: امروزه هنر و توانایی یک مدیر در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی این است که اگر می‌خواهد جامعه در حوزه‌های مختلف سلامت و پویایی داشته باشد باید مسائل و مسئولیت خود را احصا و رفع آسیب کند زیرا  نمی‌توان در جامعه آسیب دیده به پویایی و بالندگی رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان بیان کرد: امروزه مسئولیت یک مدیر در مسائل اجتماعی این است که بداند در  شرایط جامعه امروز مسئله چیست و چه ساز و کاری دارد و از منابع و امکانات موجود دستگاه خود استفاده کند زیرا قرار نیست که برای رفع همه مسائل پیش رو منتظر اعتبار باشد.

وی به مشکلات ویروس کرونا در جامعه اشاره کرد و گفت: این ویروس هر روز ابعاد جدید پیدا می‌کند و نقش دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی این است که کمک کننده باشند تا جامعه هدفشان کمتر آسیب ببیند مخصوصاً  اینکه در آستانه تعطیلات نوروز قرار داریم و باید این امر بیشتر مد نظر دستگاه‌ها باشد.

استاندار زنجان: چرا سازندگان شهرک‌های مسکونی از ابتدا به فکر احداث مدرسه نبودند؟میزان افزایش بیماران کرونایی در استان سمنان نگران‌کننده استاستاندار کرمان: فرمانداران موظف به اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا هستند‌

مرادی افزود: در همه مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نمی‌توان کرونا را نادیده گرفت و اینکه گفته شود کرونا ستادی دارد و باید خودش کارش را انجام دهد درست نیست و همه مدیران حتی بدون ابلاغ و مصوبه کار خود را در زمینه مبارزه با ویروس کرونا به بهترین شکل انجام دهند.

وی گفت: در سال‌های قبل هیچ اعتباری برای حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی وجود نداشت که یک نوع مطالبه‌گری در استان‌های کشور ایجاد شد که بعد از آن اعتباراتی در این زمینه به استان‌ها و استان زنجان در دو حوزه تملیکی و برنامه‌ای اختصاص یافت و انتظار ما این است که دستگاه‌های مربوطه کارشان را به نحو احسن انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به اعتبار اختصاص یافته برای استان زنجان اشاره کرد و گفت: این مبلغ 2 میلیارد و 830 میلیون تومان است و اعتباری که به سازمان‌ها اختصاص می‌یابد قرار نیست برای برنامه‌های عادی و جاری هزینه شود و این اعتبارات باید برای تقویت برنامه‌ها باشد نه تکرار همان برنامه‌های قبلی و مدیران باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: دستگاه‌ها باید در جذب اعتبارات ملی تلاش کنند و کارهای انجام شده  دستگاه خود را مستندسازی کرده و از اعتبارات هزینه شده دفاع کنند و دستگا‌های نظارتی نیز  باید نظارت‌های قوی‌تر داشته باشند.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه ها آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا نصیری ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح همیاران آرامش، اظهار کرد: این طرح به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت فرمانده کلانتری، معاونت فرهنگی و اجتماعی استان و پلیس‌های تخصصی در اردیبهشت ماه جاری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح همیاران آرامش در ۸ نقطه از شهرهای گرگان و گنبد اجرایی می‌شود، افزود: این طرح در ۶ منطقه گرگان و دو منطقه گنبد اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی گلستان گفت: همه سازمان‌های خدمات رسان و حمایتی از جمله کمیته امداد، شهرداری، فرمانداری، بسیج، شورا و معتمد محل، خیرین، سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و عفاف و حجاب با هدف ارتقا توانمندی ساکنان و کمک به حل مشکلات و آسیب‌ها در این طرح مشارکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تئاتر خیابانی با موضوع یکی از آسیب‌های اجتماعی محله در دو نوبت صبح و بعد ظهر در این محلات اجرایی خواهد شد، گفت: برای حل مسائل مناطق و اجرای طرح، اطلس آسیب‌های موجود استخراج شد.

نصیری اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی به عنوان اموری که نظم عمومی جامعه را به هم می‌زنند و هنجارهای آن را مورد تعرض قرار می‌دهند بسیار حائز اهمیت است و می‌طلبد تلاش‌ها در این زمینه از سوی همه سازمان‌ها بیشتر شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با تاکید بر نقش خانواده و آموزش و پرورش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فقر، اعتیاد، طلاق، بدحجابی و فضای مجازی و گفت: برخورد هوشمندانه با این معضلات، نیاز به همکاری و همگرایی بیش از پیش تمامی متولیان امر، نخبگان علمی، دینی و فرهنگی، خیرین و همراهی مردم در این زمینه دارد.

کد خبر 6088543

دیگر خبرها

  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده