Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کیش، در جلسه ای که جمعه یکم اسفند، با حضور “هادی پور حسین، یوسف صداقت و رضا کاکاوند” اعضای کمیته فنی کیش در سالن کوثر مجموعه دهکده المپیک این جزیره برگزار شد اسامی ورزشکاران منتخب کیش در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور بازبینی شد.بر اساس همین گزارش رضا اردیخانی سرپرست برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور با بیان این که قانون برگزاری مسابقات پرورش اندام در هر استانی در اوزان مختلف ۲۰ نفر است، گفت: سرپرست مسابقات پرورش اندام کیش می تواند ۵ نفر به انتخاب خود به تعداد شرکت کنندگان اضافه کند که در این مسابقات از جزیره کیش ۲۵ نفر شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام تیم های علاقمند جهت شرکت در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور به میزبانی جزیره کیش می توانند تا ۹ اسفند اسامی اعضای تیم خود را اعلام کنند.گفتنی است این مسابقات امسال از ۱۳تا۱۵ اسفند درجزیره کیش برگزار می شود و ۴۰۰ نفر از ورزشکار پرورش اندام ۳۱ استان کشور در این رقابتها حضور خواهند داشت.

48

کد خبر 1488378

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان

لیست اولیه کشتی‌گیران اروپا برای مسابقات کسب سهمیه المپیک اعلام شد.

طرفداری | مسابقات کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا روزهای ۵ تا ۷ آوریل در باکو برگزار خواهد شد که ۳۶ سهمیه المپیک توزیع می‌شود.

عبدالرشید سعداله‌یف آزادکار مطرح روسی که در مسابقات قهرمانی اروپا به دلیل عدم صدور ویزا شرکت نکرد، نامش در لیست اولیه اعلام شده دیده می‌شود. وی در تلاش است تا در وزن ۹۷ کیلوگرم سهمیه المپیک را کسب کند.آرتور نایفونف دارنده مدال برنز المپیک توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز برای اولین بار بعد از این بازی‌ها در یک رویداد بین‌المللی شرکت خواهد کرد. آذربایجان میزبان به دنبال کسب حداکثر سهمیه ممکن از جمله سهمیه در وزن ۶۵ کیلوگرم در کشتی آزاد با حاجی علی اف دارنده دو مدال المپیک است. توران بایراموف که سهمیه مسابقات جهانی را به شکلی عجیب از دست داد، بار دیگر در اروپا تلاش خواهد کرد.

علی ارسلان فرنگی‌کار تیم ملی صربستان که رقابت‌های جهانی سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ در وزن ۷۲ کیلوگرم صاحب مدال‌های طلا و برنز شد، به یک وزن بالاتر آمد که البته در چند رویداد ناکام بود. وی در فینال تورنمنت تور مسترز دانمارک برابر ویکتور نمش کشتی‌گیر صربستان و دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان شکست خورد. در لیست اعلام شده اتحادیه جهانی کشتی در وزن ۷۷ کیلوگرم نام ارسلان دیده نمی‌شود و نمش کشتی‌گیر این کشور برای کسب سهمیه است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان