Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد ایران کشوری قدرتمند باشد، گفت: نیازمند نهضت و مطالبه ملی برای ایجاد اقتصادی قوی هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، علیرضا رزم‌حسینی دقایقی قبل در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد اظهار داشت: در گام دوم انقلاب مهمترین چالش ایران، چالش اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تردید نباید بکنیم که اگر می‌خواهیم کشوری عزتمند و بزرگ که لایق ایرانیان بوده و هست باشیم، باید همه و همه با یک ادبیات اقتصادی نهضت و مطالبه ملی برای ایجاد اقتصاد قوی فراهم کنیم.

وزیر صمت به سرمایه‌های بسیار زیادی که در ایران وجود دارد اشاره کرد و گفت: ایران با این میزان سرمایه‌های عظیم به ویژه سرمایه ارزشمند اجتماعی شایسته بهترین‌هاست و قطعا این موضوع امکان‌پذیر است.

رزم حسینی با تاکید بر اینکه دشمن نمی‌خواهد ایران کشوری قدرتمند و قوی باشد تصریح کرد: ما به عنوان خدمت‌گذاران این کشور باید تمام تلاش خود را به کار گیریم که توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند: ‌سوءمدیریت را علت مشکلات اقتصادی می‌دانیم / مسئولان به مشکلات داخل توجه کنندامام جمعه سنندج: مردم با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند؛ دولتمردان همت کننداقتصاد دانش بنیان مهمترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

وی افزود: استان یزد ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در حوزه‌های صنعتی و معدنی دارد و در صورتی که همراهی، همزبانی و انسجام داخلی داشته باشد قطعا موفق می‌شود.

وزیر صمت تصریح کرد: در اسناد مکتوب چندین دهه قبل نوشته شده بود که استان یزد در آینده به دلیل کم آبی با چالش برای توسعه روبرو می‌شود ولی امروز شاهد هستیم که از کیلومترها دورتر آب به استان یزد منتقل شده و آبادانی بسیار خاصی در استان یزد به وجود آمده است.

رزم حسینی تصریح کرد: استان یزد نباید چنین فکر کند که چون آب ندارد نباید توسعه صنعتی داشته باشد بلکه باید با تلاش و کوشش آب را منتقل کند و انشاالله خط دوم انتقال آب خلیج فارس به یزد هم شروع به کار می‌کند تا صنایع استان بتوانند از آن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: کشوری که در 40 سال گذشته موفق شده از وارد کننده سیمان، فولاد و برق به صادر کننده این محصولات تبدیل شود، می‌تواند در حوزه‌های مختلف مشکلاتش را برطرف کند.

انتهای پیام/781/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، «ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردانهای عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) امروز سه‌شنبه به مناسبت گذشت ۲۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، پیام ویدئویی منتشر کرد.

ابوعبیده با اشاره به اینکه اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی به جز رسوایی و ننگ، چیزی عایدش نشده است، گفت: ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در باتلاق غزه گرفتار مانده و فقط مشغول کشتار و تخریب بیشتر است.

وی با بیان اینکه هیچ افقی پیش روی اسرائیل وجود ندارد تا بتواند اسرای خود را آزاد کند، ادامه داد: مقاومت همچنان در غزه پابرجاست. حملات ما به دشمن نیز ادامه خواهد داشت و نوع جدیدی به خود خواهد گرفت.

سخنگوی القسام، ادعای اسرائیل درباره نابودی مقاومت فلسطین را دروغ خواند و گفت: دشمن در تلاش است این توهم را برای جهان ایجاد کند که همه گروههای مقاومت را از بین برده، ولی این، یک دروغ بزرگ است.

ابوعبیده تنها دستاورد اسرائیل را کشتارهای جمعی و تخریب عنوان و تصریح کرد: ارتش اسرائیل فقط بر کشتار کودکان و غیر نظامیان و نبش قبور متمرکز شده است. به هر حال، ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد که در صدر آن، خروج ارتش اسرائیل، شکست محاصره [غزه] و بازگشت آوارگان قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت فلسطین، ابهت اسرائیل را در طی ۶۰ دقیقه در عملیات طوفان الاقصی در هم شکست، خاطر نشان کرد: دشمن اسرائیلی طی ۲۰۰ روز نتوانسته است هیچ دستاوردی داشته باشد.

سخنگوی القسام ضمن قدردانی از حملات نیروهای مقاومت لبنان، عراق و یمن به مواضع رژیم صهیونیستی، گفت: حجم و ماهیت پاسخ جمهوری اسلامی ایران [به اسرائیل] قواعد جدیدی وضع کرد و محاسبات دشمن را به هم ریخت.

کد خبر 846755 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • ابوعبیده: دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است/ پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد
  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • تلاش تهران و اسلام‌آباد برای تقویت روابط دو جانبه
  • برنامه ابلاغی اصلاح الگوی کشت در استان نیازمند بازنگری کشوری است
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • فیلم| ترس علنیِ سخنگوی فارسی‌زبان رژیم صهیونیستی از ایران قدرتمند!