Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد نوذری سرپرست استانداری ایلام در دیدار محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر از زحمات و خدمات ارزنده این بنیاد در استان ، شکوه و عظمت امروز ایران را مدیون خون شهدا عنوان کرد و گفت: ایلام در ۸ سال جنگ تحمیلی رادمرادنه از ایران اسلامی دفاع کرد و با تقدیم ۳ هزار شهید و بیش از ۱۲ هزار جانباز با فاصله ، رتبه اول ایثارگری در کشور را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه بر رفع مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و افزود: خوشبختانه در این دولت نگاه ویژه‌ای به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان شده است و در این مسیر دو مقوله مهم اشتغال و مسکن این عزیزان در دستور کار جدی بوده است.

نوذری در ادامه به دو تفاهم نامه ساخت مسکن و ایجاد اشتغال ایثارگران در استان اشاره کرد و ادامه داد: انشاالله با اجرای این تفاهم نامه که بین استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بسته شده تا حدود زیادی مشکل مسکن و اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری استان رفع خواهد شد.

او مطرح کرد: با توجه به تعداد زیاد جامعه ایثارگری در استان لازم است مجوز‌های بیشتری برای آزمون استخدام آنان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس ایثارگران و جانبازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در حکمی امیر حسین دانش‌کهن را به سمت سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حکمی امیر حسین دانش کهن را به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد.

‌امیر حسین دانشی‌کهن از کارمندان بنیاد شهید استان البرز بوده و پیش از این در مسئولیت های مختلف در این اداره کل فعالیت داشته است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز