Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتبال یاران رسانه و پیشکسوتان باشگاه سپاهان در تجلیل از پیشکسوتان این باشگاه و امید خاتون آبادی خبرنگار ورزشی با سابقه اصفهانی که با بیماری صعب العلاج سرطان مبارزه می‌کند، عصر جمعه و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند. 

تیم فوتبال سپاهان که بازیکنان بازنشسته سال های اخیر خود چون محرم نوید کیا، رحمان احمدی، محمود کریمی، جواد ماهری، فرهاد بهادرانی و ابراهیم لوینیان را در ترکیب داشت در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل یاران رسانه به پیروزی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل های تیم فوتبال یاران رسانه در این دیدار را محمد سیانکی و محسن جعفری به ثمر رساندند و محرم نوید کیا و جعفر خلیلیان(۲گل) به ثمر رساندند.

تیم فوتبال یاران رسانه قبل از این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان، با ارسال پیام تصویری و اعلام عضویت افتخاری امید خاتون آبادی، برای این خبرنگار اصفهانی آرزوی سلامتی کردند.

تیم فوتبال یاران رسانه متشکل از خبرنگاران، مجریان و گزارشگران ورزشی رسانه های مکتوب و دیداری و شنیداری(صدا و سیما) با هدف برگزاری بازی خیرخواهانه و عام المنفعه در خردادماه سال ۹۹ تاسیس و تاکنون اقدام به برگزاری مسابقاتی چون تجلیل از کریم باوی پیشکسوت فوتبال که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند، بازی یادبود هادی نوروزی مهاجم اسبق پرسپولیس، برگزاری گلریزان به سود دانش آموزان محروم سیستان، بازی گرامیداشت آزادسازی اسرا و هفته دفاع مقدس کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه سپاهان فوتبال اصفهان فوتبال یاران رسانه تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

افراد نزدیک به تیم استقلال درباره گله‌مندی شدید جواد نکونام از صحبت‌های برخی پیشکسوتان حکایت دارد. مهدی هاشمی نسب که در این مدت به جای جواد نکونام در نشست خبری حضور پیدا می‌کند تاکنون به دفعات درباره پیش بینی پیشکسوتان از قهرمانی استقلال در این فصل صحبت کرده و نسبت به این موضوع منتقد بوده است.

به تازگی باز هم خبر می‌رسد که نکونام از شنیدن صحبت‌های برخی پیشکسوتان در این باره که «استقلال مستحق قهرمانی است و این فصل می‌تواند این عنوان را به دست بیاورد» اصلاً خوشحال نیست.

جواد نکونام در پایان دیدار تیمش مقابل شمس آذر قزوین از عملکرد بازیکنانش - بعد از زدن گل سوم - انتقاد کرده بود در رختکن به آن‌ها گفته که به صحبت‌های مطرح شده در رسانه‌ها درباره اینکه استقلال می‌توانند راحت در این فصل قهرمان شود توجه نکنند! 

شنیده می‌شود همه اعضای کادرفنی استقلالی تیم استقلال درصدد هستند تا در تماس با پیشکسوتان از آن‌ها بخواهند در صحبت‌هایشان با رسانه‌ها کمتر به این موضوع بپردازند و بحث قهرمانی استقلال را آسان و دم دستی عنوان نکنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان
  • حسرت سپاهانی‌ها با درخشش چهره اصفهانی!
  • پیشکسوتان و برگزیدگان رادیو کردستان تجلیل شدند