Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نبیان، شنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی شهرستان جهرم از توابع استان فارس افزود: طبقه‌های چهارم و پنجم این بیمارستان تکمیل شده و در حال حاضر طبقه زیر زمین آن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این شهر در دست تجهیز است 

وی بیان کرد: بخش وسیعی از محوطه بیرونی این بیمارستان نیز آسفالت شده و روند بهسازی این محوطه رو به اتمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی اظهار داشت: ساختمان اصلی این بیمارستان هفت طبقه، بیش از ۱۹ هزار مترمربع زیربنا دارد و مساحت ساختمان‌های جنبی آن نیز ۲ هزار و ۶۱۷ مترمربع است.

نبیان اضافه کرد: این بیمارستان که در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع احداث شده است، از فضای لازم برای بخش‌های درمانگاه، اورژانس، بستری زنان و مردان، اطفال، جراحی، مراقبت‌های ویژه بزرگسالان و نوزادان برخوردار است.

رییس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، گفت: در نشستی که امروز (دوم اسفندماه ۹۹) با حضور رییس کمیسیون عمران و نمایندگان شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم داشتیم، تصمیم‌های لازم برای تسریع در تکمیل این بیمارستان گرفته شد.

نبیان ادامه داد: در هفته‌های آینده نیز به اتفاق معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این پروژه دیدن می‌کنیم تا مراحل پایانی آن را مورد ارزیابی قرار دهیم و می‌کوشیم که ظرف مدت کوتاهی این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها طرح های عمرانی وزارت راه و شهرسازی پروژه ساختمانی جهرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی وزارت راه و شهرسازی پروژه ساختمانی طرح های عمرانی وزارت راه و شهرسازی پروژه ساختمانی جهرم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم از مزارع مهران

شیرخانی مدیر جهاد کشاورزی مهران با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم از مزارع اظهار داشت: در شهرستان مهران چهل هزار اراضی کشاورزی وجود دارد که کشاورزان مهرانی امسال پانزده هزار از این اراضی را به کاشت گندم اختصاص داده اند.
 
شیرخانی در ادامه افزود: پیش بینی می‌شود در پایان فصل برداشت بیش از ۳۵ هزار تن گندم برداشت و به مراکز خرید تحویل داده شود.
 
وی اضافه کرد: امسال بیش از ۵۰ کمباین کار برداشت را در شهرستان مهران بر عهده دارند و کشاورزان می‌توانند گندم‌های برداشت شده به سه مرکز خرید در این شهرستان با قیمت مصوب تحویل دهند.
 
 کار برداشت گندم از مزارع شهرستان مهران تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • برداشت گندم از مزارع مهران