Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با اشاره به اعمال قانون ۲ هزار و ۵۵۸ خودرو جهت اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه در استان گفت: بیشترین تخلف از این قانون، در ساعت اولیه منع تردد رخ داده است.

او افزود: برابر مصوبات ستاد استانی کرونا ممنوعیت تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در همه شهر‌ها حتی شهر‌های آبی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

محدودیت‌ های کرونایی در شهر‌ های نارنجی و زرد خراسان جنوبی ادامه دارد

سرهنگ عباسی عنوان کرد: نظارت بر اجرای قانون منع تردد خودرو‌ها با حضور نیرو‌های پلیس در خیابان‌ها و دوربین‌های نظارتی پلیس در شهر اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی بیان کرد: عدم رعایت این قانون برای رانندگان ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تردد شبانه راهنمایی و رانندگی منع تردد بیماری کرونا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخوردها به صورت جدی انجام شده است و کارهای جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی افزود: به زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این ترددها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • اعمال قانون ۴۰ هزار خودرو توسط دوربین‌های کنترل سرعت
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • اعمال قانون ۱ میلیون ۹۵۰ هزار فقره تخلفات شبانه در تهران