Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:21:54 GMT

کابوس تمام نشدنی کلوپ؛کاپیتان هم مصدوم شد(عکس)

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۸۳۱۴

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، در جریان دیدار برای اورتون دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه" لیورپول از ابتدای فصل جاری با بدشانسی های زیادی دست و پنجه نرم کرده و بسیاری از بازیکنان مهم این تیم با مصدومیت روبرو شده‌اند؛ موضوعی که باعث شده تیم یورگن کلوپ نتواند اقتدار فصل گذشته را از خود به نمایش بگذابه گزارش "ورزش سه" لیورپول از ابتدای فصل جاری با بدشانسی های زیادی دست و پنجه نرم کرده و بسیاری از بازیکنان مهم این تیم با مصدومیت روبرو شده‌اند؛ موضوعی که باعث شده تیم یورگن کلوپ نتواند اقتدار فصل گذشته را از خود به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   در ابتدای فصل بود که یکی از وزنه های اصلی لیورپول یعنی ویرژیل فن دایک با مصدومیت طولانی مدت روبه‌رو شد. این اما ابتدای بدشانسی های قرمزها بود چراکه پس از آن ستاره های دیگری نظیر جو گومز، تیاگو آلکانترا و چند بازیکن دیگر نیز با آسیب دیدگی و غیبت مواجه شدند.   در همین ارتباط امروز شاگردان یورگن کلوپ از سری مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفته اند که یک بدشانسی دیگر در این بازی به سراغ قرمزها آمد؛ جایی که کاپیتان لیورپول یعنی جردن هندرسون دچار مصدومیت شد. کاپیتان قرمزها در ابتدا سعی داشت به بازی ادامه دهد اما احساس درد زیاد باعث شد که او زمین مسابقه را ترک کند و جای خود را به فلیپس دهد.

 

در ابتدای فصل بود که یکی از وزنه های اصلی لیورپول یعنی ویرژیل فن دایک با مصدومیت طولانی مدت روبه‌رو شد. این اما ابتدای بدشانسی های قرمزها بود چراکه پس از آن ستاره های دیگری نظیر جو گومز، تیاگو آلکانترا و چند بازیکن دیگر نیز با آسیب دیدگی و غیبت مواجه شدند.

 

در همین ارتباط امروز شاگردان یورگن کلوپ از سری مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفته اند که یک بدشانسی دیگر در این بازی به سراغ قرمزها آمد؛ جایی که کاپیتان لیورپول یعنی جردن هندرسون دچار مصدومیت شد. کاپیتان قرمزها در ابتدا سعی داشت به بازی ادامه دهد اما احساس درد زیاد باعث شد که او زمین مسابقه را ترک کند و جای خود را به فلیپس دهد.

 

 

 

 

 

 

 

جوردن هندرسون لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوردن هندرسون لیورپول لیورپول یعنی ابتدای فصل یورگن کلوپ باعث شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت، مربی نساجی، در کنفرانس خبری پيش از بازی با تراکتور در ابتدا گفت: با احترام به یاد و نام بزرگ نادر دست‌نشان، نامی که به عنوان نماد، سمبل و اسطوره فوتبال مازندران، قائمشهر خصوصا تیم نساجی همیشه به نیکی از او یاد شده است. جایش در این روزهای سخت بین ما خالی است ان‌شالله که روحش در آرامش باشد.

او در مورد بازی گفت: درمورد بازی فردا می‌خواهم اینطور بگویم که دو تیمی باهم بازی دارند، تیم تراکتور و نساجی، هویت منطقه جغرافیایی خودشان هستند. ما، کادرفنی آقا ساکت، با تیم تراکتور خاطرات خوبی داریم، لحظات خوبی را رقم زده‌ایم و این جمله معروف که آقا ساکت همیشه در تمام مصاحبه‌های‌شان گفته‌اند که کار سرمربی‌گری ایشان با تیم تراکتور بوده است و این را مدیون جناب آقای زنوزی هستند. به جبر زمانه ما به عنوان کادر فنی نساجی موظفیم که بهترین کیفیت را در بازی ارائه بدهیم حتی اگر رو به روی تیم محبوب تراکتور باشد. امیدوارم که فردا بازی خوب و باکیفیتی باشد و اتفاقات فوتبالی به نفع تیم نساجی باشد.

صداقت درباره روند حرکتی رو به جلوی نساجی و مشکلش در گل زدن گفت: خوشحالیم که حس خوب بین تیم و هوادارن‌مان ایجاد شده است. قطعا قصد و نیت کادر فنی و آقا ساکت این بود که این احساس برقرار باشد و ما به هدف‌مان رسیدیم. همیشه این احساس خوب را در بازی‌های گذشته از هواداران‌مان گرفتیم و انرژی مضاعفی به ما می‌دهند که در این رقابت‌های و روزهای سخت به ما کمک می‌کند گام‌های محکم‌تر و استوارتر برداریم. قسمت خلق موقعیت دست ماست که باتوجه به تمرینات و نفراتی که داریم بتوانیم خلق موقعیت کنیم و این مهم در بازی‌های گذشته اتفاق افتاده است‌. ان‌شالله که یک روزی هم بدشانس بودن ما و ستاره بودن گلر حریف و اشتباهات بازیکنان یک روزی تمام شود. مهم این است که تمام اجزا و ارکان باشگاه بزرگ نساجی از مدیریت کلان تا جزئی‌ترین نفر با تمام توان و تلاشش در راستای شرح وظیفه پستی و سمتی خودش، بهترین کیفیت خودش را ارائه می‌دهد. این را می‌توانیم به هواداران قول بدهیم که هیچ کم کاری در هیچ زمینه‌ای نیست و ان‌شالله که اتفاقات خوب برای ما رقم می‌خورد و بدشانسی‌ها یک روزی تمام می‌شود.

دیگر خبرها

  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول
  • مدیر برنامه روبن آموریم در لیورپول خانه خرید
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!