Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا امیدوار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جدایی رسول خطیبی از تیم فوتبال آلومینیوم اراک، اظهار داشت: درحالی که مقرر بود امروز تیم آلومینیوم برای بازی تدارکاتی با تیم ذوب آهن در روز دوشنبه، عازم اصفهان شود به یکباره دیشب رسول خطیبی بازیکنان راجمع و به طور کاملا غیر منتظره با اعضای تیم خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاق با رئیس هیات مدیره جناب اکرمی تماس گرفتم و او را درجریان اتفاقات گذاشتم که او اعلام کرد اعضای هیات مدیره به هیچ وجه موافق جدایی رسول خطیبی نیستند.

وی افزود: خطیبی اعلام کرد به دلیل تعصب و دینی که به تیم تراکتور دارم نمی‌توانم به درخواست آن‌ها پاسخ منفی بدهم و تحت هر شرایطی باید به تبریز برگردم در صورتیکه هیات مدیره مخالفت خودش را با جدایی اعلام کرد. بابت رفتار غیرحرفه‌ای باشگاه تراکتور و مذاکره با سرمربی تحت قرارداد تیم فوتبال آلومینیوم اراک به فدراسیون فوتبال شکایت و از طریق مراجع حقوقی پیگیری جدی خواهیم کرد.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم تصریح کرد: محقق شدن آرزوی دیرینه که همان صعود به لیگ برتر بود و کسب نتایج درخشان در نیم‌فصل اول باعث علاقه‌مندی شدید مردم خوب استان مرکزی و شهر اراک به رسول خطیبی شد و او باید به احساسات پاک این مردم احترام بگذارد. خطیبی باتیم آلومینیوم قرارداد دارد و باید به قراردادش پایبند باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تراکتور آلومینیوم اراک حمیدرضا امیدوار مدیر تیم آلومینیوم اراک رسول خطیبی نقل و انتقالات لیگ برتر تراکتور تبریز فدراسیون فوتبال شکایت هیات مدیره رسول خطیبی هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته بعد از بازی تراکتور - سپاهان که در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، کمیته انضباطی احکام مربوط به این مسابقه را اعلام و کاپیتان تیم تبریزی را هم توبیخ کرد.

بر این اساس، شجاع خلیل‌زاده به دلیل آنچه رفتار غیر ورزشی قلمداد شده، توبیخ شده که کمترین میزان حکم انضباطی است که می‌تواند علیه بازیکنی صادر شود.

شجاع در پایان این بازی درگیری لفظی کوتاهی با ژوزه مورایس داشت که البته او در میکسدزون از مورایس به‌خاطر این درگیری عذرخواهی کرد.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام