Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: مسلما سیاست باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات سیاست سکوت است تا بتوانیم هرچه بهتر کارهایمان را پیش ببریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم شکوری در خصوص قهرمانی نیم فصل پرسپولیس، اهداف این باشگاه برای ادامه فصل، نقل و انتقالات زمستانی و … صحبت هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

ابتدا در مورد قهرمانی نیم فصل پرسپولیس صحبت کنید، فکر می‌کردید پرسپولیس در پایان نیم فصل بتواند به این عنوان برسد؟

ابراهیم شکوری گفت:

همین ابتدای صحبتم باید یک تشکر جانانه از هواداران، بازیکنان، مربیان و پرسنل باشگاه داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از کسانی که برای پرسپولیس خیلی زحمت می‌کشند اما دیده نمی‌شوند نیز، تشکر ویژه می‌کنم؛ دوستانی که در نگهداری زمین، کارهای پرواز و امور لجستیکی به ما کمک می‌کنند.

ابراهیم شکوری گفت:

قطعا صدرنشینی ما در نیم فصل حاصل کار و تلاش همه ارکان باشگاه و تیم است که باید تا پایان فصل از آن محافظت کنیم. از روزی که مدیریت جدید آمده تلاش‌مان این بوده که بتوانیم در شرایط سخت به کمک پرسپولیس بیاییم. هواداران ما می‌دانند که در بحث مدیریت چه مشکلاتی وجود داشت اما با صبوری و همراهی آنها توانستیم تا قسمت بزرگی از این مشکلات را حل کنیم. در این راه مدیریت جعفر سمیعی و هیات مدیره و آقای صدری نیز خیلی به ما کمک کرد. ما مسلما در باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کنیم تا همیشه به موفقیت برسیم و به موفقیت هم فکر می‌کنیم. البته این را بگویم ما تا روز گذشته بابت قهرمانی نیم فصل خوشحال بودیم و از امروز به فکر ادامه لیگ و آسیا هستیم.

آیا قهرمانی نیم فصل هدف اصلی پرسپولیس بوده یا اهداف دیگری دارید؟

ابراهیم شکوری گفت:

همه ارکان تیم و باشگاه می‌دانند که قهرمانی نیم فصل هدف کوتاه مدت ما بوده است. مسلما هدف اصلی قهرمانی در پایان فصل و البته هدف بزرگتر ما قهرمانی در آسیا است.

فکر می‌کنید پرسپولیس پتانسیل کسب پنجمین قهرمانی پیاپی لیگ را دارد؟

ابراهیم شکوری گفت:

چرا که نه. البته همه ما می‌دانیم که کارمان در ادامه لیگ چقدر سخت است. همه تیم‌های لیگ مقابل قهرمان چهار دوره پیاپی لیگ انگیزه دارند و می‌خواهند جلوی این قدرت فوتبالی را بگیرند، پس همین مسئله کار ما را سخت می‌کند. ضمن اینکه خیلی‌ها دوست ندارند پرسپولیس به پنجمین قهرمانی پیاپی خود برسد.

یکی از سیاست‌های جالب مدیریت باشگاه پرسپولیس، انجام امور در سکوت است، در این خصوص هم صحبت می‌کنید؟

ابراهیم شکوری گفت:

از روزی که جعفر سمیعی به باشگاه آمده این سیاست را در پیش گرفته که کار خوبی هم هست. قطعا کارهای مدیریتی، پشتیبانی و لجستیکی باشگاه باید در آرامش پیگیری شود تابه نتیجه برسیم. هواداران ما باید بدانند که خوب نیست ما هر کاری می‌کنیم آن را در بوق و کرنا بکنیم. باشگاه امورات و مشکلات زیادی دارد که باید در آرامش حل شود.

در مورد آخرین وضعیت پرونده بودیمیر چه اخباری وجود دارد؟

ابراهیم شکوری گفت:

ما ۹۹ درصد از مبلغ قرارداد این بازیکن را پرداخت کردیم و فقط باید تایید نهایی از سوی وکیل او اعلام شود. فقط باید سود پول بودیمیر را بدهیم. در کل در پرونده بودیمیر مشکلی وجود ندارد و به زودی با اعلام وکیل این بازیکن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ه باز می‌شود.

از نقل و انتقالات چه خبر؟

ابراهیم شکوری گفت:

سیاست ما در این مورد هم سیاست سکوت است. دقیقا همان کاری که در مورد مهدی ترابی انجام دادیم را در مورد بازیکنان دیگر هم انجام می‌دهیم. یعنی تا زمانی که چیزی قطعی نشود ما اعلام نمی‌کنیم. ضمن اینکه بازیکنی باید به پرسپولیس بیاید که قدر و شان باشگاه را بداند.

شاهد این هستیم که خیلی از بازیکنان در فصل نقل و انتقالات با نام پرسپولیس دست به بازارگرمی می‌زنند، در این مورد چه صحبتی دارید؟

ابراهیم شکوری گفت:

ما هر بازیکنی را که بخواهیم، مستقیم با باشگاه آن بازیکن وارد مذاکره و صحبت می‌شویم. ما رعایت اصول حرفه‌ای را سرلوحه کارمان قرار دادیم. ما تلاش می‌کنیم نیازهای کادرفنی را برآورده کنیم. البته بازیکنان لیگ برتری دیگر هم باید بدانند هیچ نامی بزرگتر و ارجح‌تر از نام پرسپولیس نیست.

شایعه شده که باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات قرار است هزینه نجومی داشته باشد، این مسئله را تایید می‌کنید؟

ابراهیم شکوری گفت:

اصلا اینطور نیست، ما براساس نیاز تیم و کادرفنی در فصل نقل و انتقالات حضور خواهیم داشت. بعد هم قطعا برای اینکار چارچوب خاص خودمان را داریم. بازیکنان فعلی پرسپولیس در پست خود در ایران و آسیا بهترین هستند پس بازیکنی جذب پرسپولیس می‌شود که اندازه تیم باشد. ضمن اینکه در این مورد قطعا مثل بقیه تیم قراردادی معقول خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرونده بودیمیر ابراهیم شکوری پرسپولیس پرونده بودیمیر فصل نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس قهرمانی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رقابت‌های قهرمانی کوراش خراسان شمالی در رده سنی بزرگسالان از هفت فروردین ماه به مدت ۲ روز در سالن شهید علیدخت بجنورد با حضور ۶۸ کوراش کار برگزار شد

دبیر انجمن کوراش کشور گفت: علیرضا مهنانی در وزن ۶۰ کیلو، امیرمحمد طالبی در وزن ۶۶ کیلو، بهنام باغچقی در وزن ۷۳ کیلو، رضا پارساپور در وزن ۸۱ کیلو، پوریا مهنانی در وزن ۹۰ کیلو، امیرمحمد بریمانلویی در وزن  ۱۰۰- کیلو و حسین روحانی در وزن ۱۰۰+ کیلو نفرات برتر  رقابت‌ها را کسب کردند

کوروش خسرویار افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور که ۳۱ فروردین به میزبانی زاهدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ابراهیم شکوری: آخرین فرصت درباره مجوز حرفه‌ای ۱۱ فروردین نیست
  • فروردین سرنوشت‌ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می‌شوند؟
  • فروردین سرنوشت ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می شوند؟
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • مقصد غافلگیرکننده یحیی گل‌ محمدی مشخص شد (فیلم)
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین