Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:19:50 GMT

عفو مجازات ۱۹ نفر از محکومان تعزیرات خراسان‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۰۱۲۹

عفو مجازات ۱۹ نفر از محکومان تعزیرات خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی، محمد حسین اشرفی اظهار کرد: با موافقت مقام معظم رهبری ۱۹ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه این عفو و بخشودگی به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، بیان‌کرد: اتهام این محکومان قاچاق و عرضه خارج از شبکه کالا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشرفی گفت: این عفو متعاقب بررسی اولیه درخواست عفو محکومان این اداره کل در هیات عفو استانی و ارسال آن به سازمان متبوع و سپس بررسی مراتب به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه منعکس و در نهایت با موافقت مقام معظم رهبری صورت گرفت است.

وی با بیان اینکه مبلغ ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی این تعداد از محکومان مشمول عفو واقع شده و قرار موقوفی اجرای حکم صادر می‌شود، اظهار کرد: این محکومان برای برخورداری از عفو مقام معظم رهبری بین ۵۰ تا ۷۰ درصد جزای نقدی خود را به حساب مربوطه واریز کرده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی افزود: طی ۱۰ ماهه سال جاری هزار و ۷۲۲ پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات در استان تشکیل شده است.

اشرفی گفت: از این تعداد هزار و ۶۸۵ پرونده مختومه شده است که ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی پرونده‌ها بوده است.

گفتنی است براساس ماده ۹۶ قانون مجازات اسلامی عفو یا تخفیف مجازات محکومان در حدود موازین اسلامی پس از پیشنهاد رئیس قوه قضائیه با مقام معظم رهبری است.

کد خبر 5152156

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری محمد حسین اشرفی بیرجند تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی ویروس کرونا زلزله کرمانشاه آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه سی سخت شهرکرد اردبیل شهرستان کرج زمین لرزه مشهد بارش برف تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق ۱۴ هزار و ۲۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل به ارزش سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا‌های قاچاق کشف شده و پلمب و نصب بنر تخلف بر سر در واحد، متهم را به پرداخت شش میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی (معادل دو برابر ارزش کالا) محکوم کرد.   او یادآور شد: بازرسان اداره صنعت و معدن و تجارت به همراه نماینده تعزیرات حکومتی در بازرسی از انبار موبایل فروشی در مشهد، با کشف کالا‌های قاچاق، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه