Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@08:33:44 GMT

حفاظت و پاسداشت حقوق مردم مهمترین وظیفه حراست است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۰۲۲۷

حفاظت و پاسداشت حقوق مردم مهمترین وظیفه حراست است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: نیروهای حراست از میان افراد خوش‌فکر، خوش‌نیت و پرتلاش انتخاب شوند.

سید موسی خادمی با حضور در نشست مدیران و کارشناسان حراست دستگاه‌های اجرایی استان که دوم اسفندماه برگزار شد، بر پاسداشت حقوق مردم توسط این قشر تأکید کرد.

وی تصریح کرد: واژه حراست این سؤال را در ذهن تداعی می‌کند که حفاظت از چه چیزی؟ که در این رابطه پاسخ و منظور، حفاظت از حقوق مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان با بیان اینکه نیروهای حراست از میان افراد خوش‌فکر، خوش‌نیت و پرتلاش انتخاب شوند، افزود: حفاظت و پاسداشت از حقوق جمعی و فردی مردم وظیفه نیروی حراست است.

خادمی خاطرنشان کرد: هر انسان در جامعه حقوقی جمعی و فردی دارد که بخشی از آن در حیطه نظام اداری تعریف می‌شود و نیروهای حراست عهده‌دار حمایت از آن هستند.

وی بیان کرد: جلوگیری از تبعیض، جناح‌بندی و محروم شدن مردم از خدمات نظام وظیفه بسیار مهمی است که نیروهای حراست ملزم به رعایت آن هستند.

استاندار لرستان با اشاره به لزوم ارائه خدمات به مردم ادامه داد: خدمت به مردم زمینه ایجاد رضایتمندی از مجموعه نظام را در پی دارد و اینجاست که نیروهای حراست نقش پر رنگ خود را با انجام وظایف محوله ایفا می‌کنند.

خادمی با تأکید بر حمایت از نیروهای انسانی به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌های یک سازمان، اظهار کرد: بسیار مهم است که نیروی حراست به دنبال شناسایی و رفع مشکلات کارکنان ادارات باشد و به این طریق از کرامت آن‌ها حمایت کند.

وی به انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: شناسایی نقایص، نقاط ضعف و گلوگاه‌های فساد از دیگر وظایفی است که در برهه زمانی حساس انتخابات بر عهده نیروهای حراست قرار دارد و باید با رفع این مشکلات، به برگزاری انتخابات سالم کمک کنند.

خادمی رعایت اصل بی‌طرفی و عدم دخالت نیروهای اداری در برگزاری انتخابات را موضوع مهمی تلقی کرد و یادآور شد: مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی در فرصت باقیمانده تا انتخابات، جلسات هم‌اندیشی برای برگزاری یک انتخابات سالم را تشکیل دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار لرستان انتخابات لرستان نیروهای حراست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی آبشخور‌های مناطق حفاظت محیط زیست لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محسن امیری گفت: با هدف پیشگیری، کنترل و کاهش بیماری‌های مشترک میان دام‌های اهلی و حیات وحش به ویژه بیماری تب برفکی و طاعون نشخوارکنندگان کوچک، آبشخور‌های مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست لرستان لایروبی، شست و شو و ضدعفونی شد.

وی اظهارداشت: سالانه بیش از دو میلیون دام سبک داخل و خارج مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان از طرف دامپزشکی علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک واکسیناسیون و مایه کوبی می‌شوند.

 رئیس اداره حفاظت و مدیریت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به لزوم پیشگیری از عوامل تهدید کننده جمعیت حیات وحش گفت: در حفاظت از زیستگاه‌ها و گونه‌های مختلف جانوری باید هوشمندانه و تخصصی عمل کنیم.

لرستان بیش از ۳۰ درصد تنوع زیستی کشور را در خود جای داده است.

دیگر خبرها

  • لایروبی آبشخور‌های مناطق حفاظت محیط زیست لرستان
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • ارتش جایگاه مهمی در حفظ و حراست کشور دارد
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • ارتش با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از ایران دارد
  • برای حراست از مرزها با کسی تعارف نداریم