Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:27:41 GMT

شرکت‌های فولاد ترکیه و اسفراین همکاری می‌کنند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۰۲۵۸

شرکت‌های فولاد ترکیه و اسفراین همکاری می‌کنند

کیوان شریفان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این‌تفاهم نامه هفته گذشته در آخرین روز نمایشگاه بین المللی متالوژی تهران بین این ۲ شرکت فولادی بسته شد که بر اساس آن شرکت مارمارامتال ترکیه متعهد شده امسال معادل ۳۰ میلیون یورو از محصولات فولادی مجتمع صنعتی فولاد اسفراین را به طور تضمینی به فروش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افرود: شرکت فولاد مارمارامتال که از شرکت های مهم و پیشرو کشور ترکیه در حوزه فولاد است بر اساس این تفاهم نامه همکاری قرار است ۲۰ میلیون یورو نیز در خط تولید مجتمع فولاد اسفراین سرمایه گذاری کند.
شریفان گفت: این سرمایه گذاری با هدف تکمیل و به‌روزرسانی خط تولید مجتمع فولاد اسفراین انجام ‌خواهد شد تا این مجتمع توان تولید محصولات متنوع تر و بیشتری را داشته باشد.
نمایشگاه بین المللی متالوژی (ایران متافو) ۲۷ تا ۳۰بهمن در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.


به گزارش ایرنا مجتمع صنعتی فولاد اسفراین از شرکت های زیر پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فولاد آلیاژی در خاورمیانه است که امکان ساخت ۱۴۰ گونه فولاد آلیاژی را دارد.
این مجتمع صنعتی به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فورج و ریخته گری سنگین و فوق سنگین فولاد آلیاژی، با داشتن متخصصان توانمند و فناوری پیشرفته، توانایی رفع نیازهای راهبردی صنایع کشور در بخش های نفت و گاز، نیروگاهی، کشتی سازی و ماشین سازی، ریلی و صنایع معدن و فولاد را دارد.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.
این شهرستان با دارا بودن ۲ مجتمع بزرگ و مهم صنعتی فولاد و لوله گستر، قطب صنایع بزرگ استان خراسان شمالی محسوب می شود.

 

برچسب‌ها اسفراین امضای تفاهمنامه وزارت صنعت معدن و تجارت فولاد رونق تولید اختصاصی ایرنا خراسان شمالی ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین امضای تفاهمنامه وزارت صنعت معدن و تجارت اسفراین امضای تفاهمنامه وزارت صنعت معدن و تجارت فولاد رونق تولید اختصاصی ایرنا خراسان شمالی ترکیه اخبار کنکور فولاد اسفراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، ایوب رحیمی گفت: در سال گذشته تعداد ۳۰ واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۵۵ هزار و۴۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۷۸ نفر به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک برای فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد در استان، تصریح کرد: با توجه به برگزاری مستمر جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با مدیران و رفع مسائل و مشکلات واحدها این امر مهم انجام گرفت.

رحیمی نبود سرمایه در تأمین نقدیندگی را مهمترین علت تعطیلی واحدهای صنعتی راکد عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاران جدیدی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان را دارند به سمت احیای واحدهای تولیدی راکد هدایت شوند.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان اظهار داشت: واحدهایی که در سال جاری به چرخه تولید بازگشته و مجدد راه‌اندازی شده‌اند بیشتر صنایع کوچک هستند و هر واحد به طور متوسط برای ده نفر اشتغالزایی کرده است.

وی تأثیر واحدهای احیا شده در چرخه تولید استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: واحدهای کوچک اگرچه از نظر اشتغالزایی محدود هستند اما تحرک خوبی در رونق تولید و تکمیل چرخه تولید در استان ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6080514

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • افزایش بیش‌از ۱۰۰ میلیون تنی ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • گازسوزی حداقلی در نفت و گاز مارون
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • ضرورت تسهیل فرایند صادرات برای جهش تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان