Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه های ورزشی ۳ اسفند ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز یک شنبه_ ۳ اسفند ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

روزنامه ایران ورزشی با عنوان " سیاوش یزدانی: این همه حاشیه سازی برای چیست؟ " اشاره به صحبت‌های مدافع استقلال دارد که می‌گوید با این تیم تمرین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه خبر ورزشی با عنوان " هیچ وقت از جام گرفتن سیر نمی‌شویم " صحبت‌های نعمتی بازیکن پرسپولیس را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد شایسته قهرمانی نیم فصل بودند.

روزنامه فرهیختگان ورزشی با عنوان " قرار داد مهاجم مازاد نزدیک به قائدی " ستاره استقلال سرماخورده ولی منتظر افزایش قراردادش هم هست.

روزنامه خراسان ورزشی با عنوان " پرواز سرخ‌ها بعد از دربی " اشاره به دو چهره متفاوت از پرسپولیس در مسیر قهرمانی نیم فصل دارد.

روزنامه گل با عنوان " فوتبالیست‌ها در اولویت واکسن نیستند " مخالفت وزارت بهداشت با درخواست تیم‌های مطرح لیگ برتری را نشان می‌دهد.

روزنامه شوت با عنوان " مصلح: ماهیت خیلی‌ها را رو می‌کنم " شایان مصلح پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را بست.

روزنامه استقلال با عنوان " استقلال با پنجره بسته وارد نقل و انتقالات شد " اشاره به شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات دارد.

روزنامه پرسپولیس با عنوان " احمد گلزن شد، کمال مدافع " عملکرد هافبک‌های پرسپولیس در نیم فصلی که گذشت را نشان می‌دهد.

کد خبر 476438

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه شوت روزنامه ورزشی روزنامه استقلال جوان روزنامه فرهیختگان ورزشی روزنامه خراسان ورزشی روزنامه پرسپولیس صدای سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روزنامه های ورزشی ورزشی با عنوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ را مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • پرسپولیس زیان‌ده شد، استقلال سربه‌سر!
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳ اردیبهشت
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی
  • رسمی؛ واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک