Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

باوجود آنکه چند کشور برای میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اعلام آمادگی کرده‌اند اما AFC به نظر می‌رسد که قصد دارد بازهم این بازی‌ها را به میزبانی قطر برگزار کند.

سایت گل عربستان نوشت: AFC به دنبال بهترین راهکار برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در شرایط کرونای موجود است. سایت ما از منابعی در کنفدراسیون فوتبال آسیا مطلع شده است که AFC به کشورهای که خواستار میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ هستند اعلام کرده است که قطر به عنوان میزبان هر ۵ گروه انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت عربستانی نوشت که ادامه شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که بعضی از کشورها اعمال کرده‌اند باعث شده است تا AFC چنین تصمیمی را بگیرد.

سایت گل نوشت: عربستان تنها می‌تواند میزبان گروه یک باشد که در آن هیچ تیم ایرانی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا قطر لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال تاجیکستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موفق شد با کسب تساوی برابر ژاپن ۴ امتیازی شود و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و در این مرحله باید به مصاف افغانستان برود.

وحیدوف سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان در خصوص عملکرد تیمش گفت: در بازی با ژاپن موفق شدیم به تساوی برسیم و در رده اول گروه قرار بگیریم. ژاپن برای اولین بار از مرحله گروهی بالا نیامد.

او در خصوص دیدار با افغانستان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: باعث خرسندی است که هم ایران، هم افغانستان و هم تاجیکستان به عنوان ۳ کشور همزبان صعود کردیم. با با تیم افغانستان قبلاً بازی کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم.

کد خبر 6085854

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم
  • نتایج مرحله سوم گروهی لیگ ملی بسکتبال