Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بازی‌های جام حذفی بسکتبال با ویلچر باشگا‌ه‌های کشور از امروز با حضور هشت تیم در دو گروه به میزبانی تهران در سالن 22 بهمن برگزار می‌شود و تیم ایثار شیمیدر قم به عنوان سرگروه در گروه نخست با تیم‌های، هیات ایلام، هیات گلستان و هیات خراسان‌رضوی هم‌گروه شد.

همچنین تیم‌های شهروند آمل، هیات خوزستان، هیات اردبیل و هیات تهران در گروه دوم مرحله نخست این پیکارها قرار گرفتند و بازی‌ها از امروز در حالی آغاز می‌شود که تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم نخستین مسابقه خود را با برابر تیم هیات گلستان انجام می‌دهد و دومین بازی این تیم نیز عصر امروز برابر تیم هیات خراسان‌رضوی به انجام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌ها به مدت سه روز در حالی برگزار می‌شود که ایثار شیمیدر قم بازی سوم خود را روز دوشنبه چهارم اسفند برابر هیات ایلام برگزار می‌کند، ضمن اینکه روز سه‌شنبه پنجم اسفند ماه بازی‌های مرحله نیمه نهایی به شکل ضرب‌دری به انجام می‌رسد تا فینالیست‌های این دوره مشخص شوند.

استارت این بازی‌ها از امروز در حالی زده می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، قضاوت این رقابت‌ها را فرشاد هاشمی، محمدعلی یزدان‌پناه، امیرپویا طالقانی، ایمان منتظری، سجاد حقی، مهدی آقاجانی، رضا محمدی، گقارد طهماسیان، سهیل پارساجو، ابراهیم شجاعی و جعفر محمدپور انجام می‌دهند.

همچنین حبیب خمجانی چهره با سابقه بسکتبال ایران به عنوان ناظر داوری، حمید خمجانی دیگر چهره شناخته شده این رشته به عنوان سرپرست فنی و محمدرضا گلشنی به عنوان ناظر فدراسیون در این مرحله حضور دارند، در حالی که این مسابقات با عنوان جام دو حذفی بسکتبال با ویلچر مردان کشور تا پنجم اسفند ادامه خواهد داشت.

14 بازیکن تیم ایثار شیمیدر قم در مسابقات جام حذفی بسکتبال با ویلچر ایران، علی  کارچانی، علیرضا فتحی، محمدرضا بهرامی، محمد محمدنژاد، مصطفی افشار، یوسف خانی، منصور احمدی، دانیال ذاکری، رضا حسینی، محمدحسین بنازادگان، رضا عیوضی، امیرحسین اسلامیان، جواد موذنی و علی طاوسیان  هستند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم بسكتبال با ويلچر بسكتبال جام حذفي ايثار ايثار شيميدر شيميدر حذفی بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام

ه نقل از جولات، مسیرهای رنگی که برای عبور ویلچر اختصاص داده شده است، از منطقه غزه در حومه مکه مکرمه آغاز شده و به صحن‌های شمالی مسجد الحرام می‌رسد. بدین وسیله معلولان دارای ویلچر می‌توانند برای انجام مناسک حج به سهولت و با آرامش وارد مسجد الحرام شوند. این مسیرهای رنگی مجاور مسیر زائران پیاده بیت‌الله الحرام و در کنار طرح توسعه شمالی مسجد الحرام است که با علامت‌های خاصی که بر روی زمین قرار داده شده مشخص شده است تا معلولان دارای ویلچر را به سمت مسجد الحرام هدایت کند. مسیرهای برگشت نیز با خطوط و فلش‌هایی مشخص شده‌اند تا ورود و خروج به مسجد الحرام برای این گروه تسهیل شود. مسیرهای ویژه زائران ویلچری عبارتند از: دو مسیر شمال مسجد الحرام که به صورت رنگی جدا شده است که از پل حجون تا صحن‌های حرم مسجد الحرام ادامه دارد و در کنار مسیر زائران پیاده با علامت‌هایی مشخص شده است. منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام