Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@07:22:51 GMT

ترامپ در یک نشست مهم سخنرانی می‌کند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۱۶۹۵

این منبع مطلع که خواست نامش فاش نشود به خبرگزاری رویترز گفت، دونالد ترامپ قصد دارد در تاریخ ۲۸ فوریه در آخرین روز "کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کار" در اورلاندو فلوریدا سخنرانی داشته باشد.

این منبع افزود: او درباره آینده حزب جمهوریخواه و این جنبش محافظه‌کار صحبت خواهد کرد. او همچنین به بررسی عفو فاجعه‌بار جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و سیاست‌های مرزی او خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار سال حضور جنجالی ترامپ در کاخ سفید اندکی پس از آن به پایان رسید که او به اتهام تحریک حامیانشان به اجرای حمله مرگبار شش ژانویه علیه کنگره، جایی که قانونگذاران در حال تایید پیروزی بایدن در انتخابات سوم نوامبر بودند، استیضاح شد.

پس از آنکه دو ماه به غلط مدعی شد که شکست انتخاباتی‌اش نتیجه تقلب گسترده بوده، ترامپ سرانجام در محاکمه استیضاح که بعد از خروجش از ریاست جمهوری برگزار شد، تبرئه شد. رای ۵۷ به ۴۳ از دو سوم اکثریت که برای محاکمه او لازم بود، کمتر شد.

ترامپ از ۱۷ عضو جمهوریخواهی که در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا برای استیضاح یا محکوم شدن او رای مثبت دادند، خشمگین است و او سه‌شنبه گذشته آتش خشم خود را روانه میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت سنا کرد که ارشدترین جمهوریخواه منتخب است.

واگذاری کنترل کاخ سفید به بایدن و دو مجلس کنگره به دموکرات‌ها، جمهوریخواهان را در وضعیت متزلزلی قرار داده است و آنها برای پس گرفتن کنترل کنگره در انتخابات ۲۰۲۲ دسیسه‌چینی می‌کنند.

شماری از جمهوریخواهان ارشد هم که جزو نامزدهای احتمالی برای ریاست جمهوری ۲۰۲۴ به شمار می‌روند، قرار است در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کار سخنرانی داشته باشند و از جمله می‌توان به مایک پامپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا و کریستی نوئم، فرماندار داکوتای جنوبی اشاره کرد.

در همین حال دو جمهوریخواه سرشناس دولت ترامپ که در این مراسم حضور دارند اما جزو سخنران‌ها، می‌توان به نیکی هیلی سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل و مایک پنس، معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا اشاره کرد. منبع دیگری به رویترز گفت که ترامپ به تازگی درخواست ملاقات هیلی را رد کرده است که بابت مطلب انتقادی او در نشریه پولیتیکو بود.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس صبح سه‌شنبه به ریاست سردار یدالله بوعلی دبیرکل این کنگره با موضوع بررسی عملکرد کمیته‌های دوگانه در اتاق جلسات کنگره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار بوعلی با تاکید بر استفاده سپاه فجر فارس از ظرفیت رسانه‌ای اقشار بسیج و نواحی مختلف سپاه گفت: دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باید با شکوه و عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف باید در مدت زمان باقیمانده تمام همت و تلاش خود را صرف برگزاری پیش‌برنامه‌ها و یادواره‌های مختلف به مناسبت‌های مختلف کنند تا برای برگزاری این رویداد آمادگی لازم را داشته باشند.

سردار یدالله بوعلی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب که بُرد و اثر رسانه را بیش از هرچیزی بیان کردند افزود: باید از تمام ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی و ابزارهای فرهنگی برای تبیین جایگاه شهدای گرانقدر به ویژه ۱۵ هزار شهید استان فارس بهره برد.

در ادامه جلسه سایر اعضای کمیته فضای مجازی و کمیته فرهنگی از جمله حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، محسن هاشمی رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، سید رسول موسویان نژاد معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سردار هاشم جمالی دبیر اجرایی دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس، سید مرتضی آل علی دبیر ستاد این کنگره و … گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند.

دومین کنگره ملی شهدای استان فارس آبان امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086243

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • اعلام طرح آمریکا برای اعزام مشاوران نظامی به اوکراین/ تصرف بخش های دیگری از خاک اوکراین توسط روسیه
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات