Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: اتوبوس‌های درون شهری کماکان بدترین شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارند و پس از آن در رتبه‌های بعد به ترتیب پاساژها، اتوبوس‌های برون شهری و نانوایی‌ها قرار دارند.

مهندس محسن فرهادی با اشاره جلساتی که تاکنون برای بررسی و تنظیم پروتکل‌های بهداشتی سفرهای نوروزی انجام شده است، گفت: بر اساس رنگ بندی شهرها بر مبنای دو سناریو در حال تصمیم گیری هستیم ولی هنوز به تصمیم نهایی نرسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که میزان بیماری و ابتلا و بستری ناشی از آن افزایش یابد تمام برنامه ریزی‌ها منتفی می‌شود.

وی افزود: بر اساس تصمیماتی که در جلسات روز شنبه ( ۲اسفندماه) داشتیم مقرر شد که محدودیت سفر به استان خوزستان با جدیت اعمال شود و کسانی که کار ضروری در این استان ندارند می‌بایست کار خود را به تعویق اندازند. اگر شرایط خوزستان به همین شکل پیش رود برای نوروز ۱۴۰۰ نمی‌توانیم تصمیم خاصی درباره سفرها به این خطه بگیریم. جزئیات دقیق اعمال محدودیت‌های جدی در استان خوزستان تا روز دوشنبه ( ۴اسفندماه) اعلام خواهد شد.‌

وی افزود: همچنین برای این استان مقرر شد تا نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناوگان حمل و نقل برون شهری با کمک نیروی انتظامی و هلال احمر در گلوگاه‌ها بیش از گذشته جدی گرفته شود. بر این اساس تصمیم گرفتیم در قطارهایی که واگن اتوبوسی دارند، محدودیت همانند محدودیت‌ها در یک اتوبوس اجرا شود و با ۵۰ درصد مسافر حرکت کنند. در این راستا وزارت راه و شهرسازی هم موظف شد اگر قرار است واگن اتوبوسی به سوی خوزستان گسیل کند با ۵۰ درصد ظرفیت حرکت کند.

فرهادی گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خوزستان ۱۴ درصد نسبت به میانگین کشوری کمتر است.

وی درباره میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه، اظهار کرد: اتوبوس‌های درون شهری کماکان بدترین شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارند و پس از آن در رتبه‌های بعد به ترتیب پاساژها، اتوبوس‌های برون شهری و نانوایی‌ها قرار دارند.

/ایسنا 

بیشتر بخوانید: درگذشت پرستار باردار بیمارستان لقمان بر اثر کرونا

جرئیات جدید تست رایگان کرونا در ایستگاه مترو

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان

مدیر مرکز مدیریت بحران کاشان محدودیت و تردد ناشی از بروز سیل در کاشان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

هادی کاشانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به بارش باران و وقوع سیلاب در برخی معابر شهری کاشان، اظهار داشت: مدیریت بحران شهرستان کاشان بلافاصله فعال اقدامات پیشگیرانه از طریق دستگاه‌های خدماتی و امدادی صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه به دلیل آبگرفتگی برخی از معابر شهر کاشان تردد در آن محورها با برخی مشکلات روبه‌رو شده است، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته تردد در اکثر مناطق شهرستان کاشان بدون هیچ مشکلی صورت می‌پذیرد.

مدیر مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان با بیان اینکه در حال حاضر تردد در برخی نقاط شهری تا اطلاع ثانوی با محدودیت روبه‌رو است، ابراز داشت: محورهای جاده سلامت، محورهای منتهی به میدان حسن‌آباد و رسالت به کمربندی تا اطلاع ثانوی مسدود دست.

وی در بیان دیگر جزئیات محدودیت تردد معابر در شهر کاشان، گفت: محورهای بلوار الهیه محدوده میدان عسگریه به سمت بلوار امام رضا(ع) و بلوار باقرالعلوم از سمت باغ فین نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

کاشانی‌نژاد تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم با توجه به محدودیت‌های تردد ناشی از وقوع سیلاب در کاشان محورهای جایگزین را برای تردد انتخاب کنند تا با مشکل روبه‌رو نشوند و از سوی دیگر نیز تمامی تلاش دستگاه‌های خدماتی برای آزادسازی محورهای مذکور به کار گرفته است.

سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم

وی با بیان اینکه پاکسازی محورهای روستایی نیز در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: پاکسازی روستاهای درگیر سیلاب شهرستان کاشان نظیر قهرود، جوینان، دره، یزدآباد و غیره نیز انجام شده و خدمت‌رسانی تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است