Web Analytics Made Easy - Statcounter



دنیای ورزش تورنتو نوشت: یک رسانه سعودی اخباری را در زمینه میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ اعلام کرد.

سایت «گل» عربستان در گزارشی به کاندیدهای اصلی میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ پرداخت. این رسانه سعودی مدعی شد عربستان گزینه نزدیک برای میزبانی از گروه اول (الهلال عربستان- شباب الاهلی امارات- استقلال تاجیکستان- پلی آف بین الغرافه قطر - آلمالیق ازبکستان) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امارات گزینه نزدیک برای میزبانی از گروه دوم که تراکتور در این گروه حضور دارد است. گروه سوم و چهارم که به ترتیب استقلال و فولاد در صورت صعود قرار دارند، به ادعای این رسانه سعودی به میزبانی قطر برگزار خواهد شد.

گروه پنجم که پرسپولیس حضور دارد ایران را به عنوان کاندیدای اصلی میزبانی اعلام کرد.

البته این رسانه سعودی در این گزارش اخبار ضد و نقیض زیادی داد. چون در ابتدا قطر به صورت رسمی برای میزبانی اقدام نکرده است. در مرحله دوم این رسانه مدعی شد کنفدراسیون آسیا به قطری ها پیشنهاد داده تا تمام مرحله گروهی در غرب آسیا به میزبانی دوحه برگزار شود.

طبق گزارش های رسیده از کنفدراسیون فوتبال آسیا فردا (دوشنبه) به صورت رسمی میزبان های مسابقات مرحله گروهی مشخص خواهد شد.

خبرآنلاین

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات با وجود شکست ۲-۱ مقابل الهلال در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد به فینال صعود کند. العین که چند سالی بود در لیگ قهرمانان آسیا توفیق زیادی نداشت، با هدایت هرنان کرسپوی آرژانتینی موفق شد بعد از سال‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در مورد فینالیست شدن العین نکته جالبی وجود دارد و آن هم نقش ِویژه پرسپولیس در این صعود است. پرسپولیس که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان همگروه بود، در آخر نتوانست به دور حذفی صعود کند و در همان مرحله گروهی حذف شد. با این حال تیم گل‌محمدی بعد از شکست الدحیل در قطر زمینه‌ساز اخراج هرنان کرسپو از الدحیل شد و این مربی از این تیم قطری اخراج شد. اخراجی که البته برای بازیکن سابق پارما، لاتزیو، اینتر، میلان و چلسی خوش یمن شد و کرسپو بلافاصله هدایت العین را برعهده گرفت.

کرسپو با العین برخلاف الدحیل عالی نتیجه گرفت و موفق شد با شکست دادن النصر و الهلال دو غول پرستاره فوتبال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. اگر پرسپولیس مقابل الدحیل به برتری نمی‌رسید، شاید کرسپو به کارش در الدحیل ادامه می‌داد و برکنار نمی‌شد. العین هم به سراغ مربی دیگری می‌رفت و شرایط به کلی تغییر می‌کرد. در واقع پرسپولیس نقش ویژه‌ای در صعود العین به فینال آسیا داشته و هواداران این تیم اماراتی می‌تواند از نماینده ایران ممنون باشد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود