Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@06:29:39 GMT

راهنمای خرید DVR داهوا و سیستم مداربسته مناسب

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۲۹۵۳

راهنمای خرید DVR داهوا و سیستم مداربسته مناسب

در دنیای امروز، برقراری امنیت و آرامش خاطر در محیط پیرامون نیازمند تجهیزات کامل و مناسبی از سیستم دوربین مداربسته است. این تجهیزات شامل دوربین مداربسته، دستگاه ذخیره ساز، کابل ها، هارد، تجهیزات نصب و ... می شوند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فراگستر الکترونیک، محصولات دوربین مداربسته داهوا، به علت قابلیت هایی که دارند به عنوان انتخاب اول در بسیاری از پروژه های کوچک و بزرگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید DVR داهوا، اصلی ترین بخش انتخاب یک سیستم نظارت تصویری است، چرا که بارها دیده شده افراد دوربین هایی با رزولوشن بسیار بالا تهیه کرده اند اما توسط دستگاه ذخیره ساز یا DVR مورد نظر آن ها پشتیبانی نمی شود و یا دارای تکنولوژی کاملا متفاوتی از هم هستند. در این متن، نکات حائز اهمیت در خرید DVR داهوا را شرح خواهیم داد.

چرا خرید DVR داهوا ضرورت دارد؟

دستگاه ذخیره ساز یا DVR در انواع مختلفی ارائه شده اند و در سیستم بستر آنالوگ نقش تبدیل سیگنال های آنالوگ به دیجیتال را دارند. دستگاه ذخیره ساز داهوا به صورت تحت شبکه (NVR) یا بستر آنالوگ  (DVR)عرضه شده است. DVR داهوا در تکنولوژی های HDCVI و آنالوگ ابتدایی می باشد.

سیستم های آنالوگ قدیمی و ابتدایی به علت قابلیت های محدود و ارائه تصاویر با رزولوشن محدود، از چرخه تولید خارج شده اند و جای خود را به تکنولوژی های جدید داده اند. با خرید DVR داهوا، می توان قابلیت های نظارتی چون:

. امکان انتقال تصویر و دریافت تصاویر از راه دور و بدون هیچی وقفه را داشت.

. خرید DVR داهوا، این امکان را فراهم می سازد تا تمام وقایع محیط پیرامون را در قالب هشدار از طریق ایمیل، نرم افزار انتقال تصویر و آژیر دریافت نمایید.

. یکی از برتری محصولات داهوا عدم ارسال هشدارهای کاذب است. داهوا با ارائه DVR های جدید خود در تکنولوژی های WizSense و WizMind، نگرانی شما را در خصوص هشدارهای کاذب به حداقل رسانده است.

. دستگاه های سری X داهوا، با قابلیت پنتابرید (Pentabrid) امکان استفاده از دوربین های مداربسته با تکنولوژی های مختلفی چون ( AHD، CVI، TVI و IP) را به صورت همزمان را برای شما فراهم می آورند.

. خرید DVR داهوا، این امکان را برای شما فراهم می سازد تا با استفاده از قابلیت های IVS (چون : عبور از خط فرضی (Tripwire)، ورود به منطقه ممنوع (Intrusion)، تغییر صحنه (Scene Change) و ...) محیط پیرامون خود را تحت کنترل و نظارت قرار دهید.

. شما با خرید DVR داهوا از سری X، دیگر محدودیتی در خصوص فضای ذخیره سازی یا هارد نخواهید داشت، چرا که این سری محصولات داهوا از قابلیت فشرده سازی H.۲۶۵+ بهره گرفته اند که می توانند حجم تصاویر و پهنای باند را تا حد بسیار زیادی کاهش دهند و هر پورت ساتای آن ها، می تواند از یک هارد ۱۰TB پشتیبانی کند.

انتخاب و خرید DVR داهوا

محصولات داهوا، آنقدر متنوع و گوناگون است بنابراین انتخاب از میان آن همه محصول نیازمند مشخص کردن نیازها، قابلیت ها و دریافت مشاوره و راهنمایی از یک نصاب حرفه ای یا کارشناس متخصص نظارت تصویری است. در ادامه شما را با پر فروش ترین DVRهای داهوا، آشنا می سازیم تا فرآیند خرید DVR داهوا شما به سرعت انجام شود.

. DH-XVR5104HS-4KL-X: این دستگاه ذخیره ساز داهوا، یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین DVRهای ۴ کانال سری  Xداهواست و می تواند تصاویر با رزولوشن ۴K را به صورت ۷pfs و رزولوشن ۴MP را به صورت ۱۵pfs ذخیره نماید. این محصول با پشتیبانی از یک هارد ۱۰TB، قابلیت و فرمت فشرده سازی H.۲۶۵+ امکان ذخیره سازی تصاویر بیشتری را برای شما فراهم می سازد.

همچنین، این محصول در دسته Pentabrid (پنتابرید) است و علاوه بر پشتیبانی از ۴ کانال بستر آنالوگ می تواند از ۲ دوربینIP پشتیبانی کند (۴+۲).

در نهایت شما می توانید با توجه به مشخصات فنی و پهنای باند، از تعداد دوربین های بستر آنالوگ آن کاسته و به تعداد دوربین های تحت شبکه یا IP آن اضافه کنید و در نهایت ۶ عدد دوربین IP تا رزولوشن ۸MP و پهنای باند ۲۴Mbps را مورد نظارت خود قرار دهید.

با خرید DVR داهوا با مدل مذکور می توانید به قابلیت تشخیص چهره و تمام قابلیت های هوشمند یا IVS دسترسی داشته باشید و اعلانات لازم را در خصوص هر گونه تغییر در محیط دریافت نمایید. از دیگر قابلیت های این محصول، ضبط صدای محیط پیرامون است.

. DH-XVR5108H-4KL-X: این DVR هشت کانال (۸+۴) نیز قابلیت های مشابه با DVR چهار کانال مذکور دارد با این تفاوت که شما می توانید در نهایت ۱۲ عدد دوربین IP تا رزولوشن ۸MP و پهنای باند ۴۸Mbps را نظارت کنید.

. DH-XVR1B04H: این محصول از مقرون به صرفه ترین سری های داهواست و به سری Cooper و یا اقتصادی معروف است، در دسته پنتابرید جای دارد و ۴ کانال (۴+۲) است، همچنین امکان ارائه ۶ عدد دوربین IP با رزولوشن ۶MP و پهنای باند ۲۴Mbps را دارد و امکان ضبط صدای محیط پیرامون را برای شما فراهم می سازد.

. DH-XVR1B08H: این محصول نیز در سری کوپر جای دارد، ۸ کانال (۸+۴) است و دارای قابلیت های مشابه DH-XVR۱B۰۴H می باشد، همچنین امکان ارائه ۶ عدد دوربین IP با رزولوشن ۶MP و پهنای باند ۴۸Mbps را دارد.

کلام آخر در خصوص راهنمایی خرید DVR داهوا

داهوا، دارای انواع مختلفی از DVR ها به صورت ۴، ۸، ۱۶، ۳۲ کانال می باشد که ما فقط به چند مدل بسیار پروفروش اشاره کردیم. شما می توانید با مراجعه به وب سایت فراگستر، از سبد کالای فراگستر همراه با ضمانت گارانتی ۲۵ ماه، مطلع شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوربين مداربسته دوربین مداربسته داهوا فراگستر الکترونیک برای شما فراهم دستگاه ذخیره ساز فراهم می سازد محیط پیرامون خرید DVR داهوا پهنای باند عدد دوربین IP قابلیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت شرکت در کرج: راهنمای جامع و کامل

آیا به دنبال ثبت شرکت در کرج هستید و می خواهید سرمایه گذاری متفاوتی را انجام دهید. کلانشهر کرج می تواند بهترین مقصد برای راه اندازی کسب و کار یا ارتقاع و توسعه تجاری مجموعه شما باشد. موضوعی که در این مطلب به صورت اختصاصی به بررسی آن خواهیم پرداخت.

ثبت شرکت در کرج، گامی مهم در جهت رسمیت بخشیدن به کسب و کار شما و آغاز فعالیت ‌های اقتصادی به صورت قانونی است. این فرآیند مزایای متعددی از جمله افزایش اعتبار، ایجاد فرصت‌ های جدید برای همکاری و دسترسی به مزایای قانونی و مالیاتی را به همراه دارد.

شرایط ثبت شرکت در کرج

شراکت دو یا چند نفره سرمایه تعیینی بر حسب مقررات ثبتی که متفاوت می باشد. باید یک موضوع منجز و روشن برای شرکت انتخاب کنید. اگر شریک غیر ایرانی دارید نباید بیش از 49 درصد در شرکت سهم داشته باشد. مدیر عامل شرکت نباید در شرکت دیگری سمت مدیر عاملی داشته باشد. افرادی که سوء سابقه کیفری دارند نمی توانند در شرکت عضو شوند. بسته به نوع شرکت هیئت مدیره ممکن است از بین شرکاء یا خارج از آن انتخاب شوند. شرکت باید یک اسم انحصاری برای خود دارد و 5 حق انتخاب بر حسب اولویت بندی برای شما در نظر گرفته می شود.

مراحل ثبت شرکت در کرج

انتخاب نوع شرکت:

اولین قدم در ثبت شرکت، انتخاب نوع شرکت مناسب با توجه به نیاز ها و اهداف شما است. انواع مختلف شرکت‌ ها شامل: شرکت سهامی خاص، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت نسبی، شرکت سهامی عام، شرکت تعاونی، شرکت مختلط سهامی، شرکت مختلط غیر سهامی می ‌باشد. که بر حسب نوع شرکتی که انتخاب می کنید برای ثبت باید ساختار اصلی و مهم قانونی را بچینید.

انتخاب نام شرکت:

نام شرکت باید منحصر به فرد و با موضوع فعالیت شرکت مرتبط باشد. بنابراین بعد از انتخاب اسم استعلام آن را دریافت کنید

تهیه مدارک لازم:

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت شامل اساسنامه، شرکتنامه، لیست شرکا و سهامداران، اقرارنامه عدم سوء پیشینه، و مجوز های لازم (در صورت نیاز) می‌ باشد.

امضاء شرکاء:

پس از تهیه مدارک لازم، باید کلیه فرم های ثبتی شرکت به امضاء اعضاء شرکت برسد تا بعد از تایید اسم شرکت کلیه مدارک با در دو نسخه با امضاء اعضاء به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری پست شود.

پرداخت هزینه ثبت شرکت:

هزینه ثبت شرکت بر اساس نوع شرکت و میزان سرمایه آن تعیین می ‌شود. این هزینه را می توانید در دو مرحله پرداخت نمایید اما قبل از صدور آگهی ثبت باید تسویه حساب ثبتی را انجام دهید.

دریافت آگهی تأسیس:

پس از بررسی مدارک و تأیید نهایی، آگهی تأسیس شرکت صادر می ‌شود. البته ابتدا پییش نویس این آگهی را باید از سامانه دریافت کرده و سپس مدارک اصلی را دریافت کنید.

مدارکی که برای ثبت شرکت در کرج لازم است؟

مدارکی که برای ثبت شرکت در کرج باید ارائه دهید شامل موارد زیر می باشد.

دو رونوشت اساسنامه دو رونوشت شرکت نامه دو رونوشت تقاضا نامه دو رونوشت اظهارنامه دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین دو نسخه صورتجلسه هیئت مدیره کپی شناسنامه و کارت ملی همه شرکاء و سهامداران مجوز در صورت نیاز فیش افتتاح حساب بانکی در صورت نیاز

مزایای ثبت شرکت در کرج

افزایش اعتبار و اعتماد به کسب و کار ایجاد فرصت ‌های جدید برای همکاری با سایر شرکت ‌ها دسترسی به مزایای قانونی و مالیاتی امکان شرکت در مناقصات و مزایده‌ ها افزایش اعتبارات مالی وام و تسهیلات بانک برای دریافت بسیاری از استاندارد ها و مجوز ها لازم است

نکات مهم در ثبت شرکت در کرج

قبل از شروع فرآیند ثبت شرکت، حتماً از قوانین و مقررات مربوطه اطلاع کسب کنید. در انتخاب نام شرکت دقت کنید، زیرا نام شرکت هویت و اعتبار آن را تعیین می کند. از کامل و صحیح بودن مدارک قبل از ارسال به اداره ثبت شرکت‌ ها اطمینان حاصل کنید. در صورت نیاز، از خدمات مشاوره و وکلائی که در این زمینه فعالیت دارند استفاده کنید. سمت هر یک از اعضاء و مسئولیت وی و میزان مسئولیت هر عضو باید در اساسنامه عنوان شود. اگر موضوع فعالیت شرکت نیاز به اخذ مجوز دارد، ثبت شرکت علاوه بر شرایط کلی عنوان شده باید شرایط مرجع صادر کننده مجوز را نیز داشته باشد.

لیست شرکتهای معتبر ثبت شرکت در کرج

4 شرکت مطرح در استان البرز و شهر کرج فعال هستند که بهترین مراجع دریافت مشاوره قبل از ثبت شرکت و نیز مشاوره و خدمات مالی شرکت هاست. شرکت هایی که خدمات ثبت شرکت در کرج را ارائه می دهند بسیار زیاد هستند و سابقه فعالیت متفاوتی دارند اما این چهار مجموعه ثبتی هم دارای اعتبار بیشتری هستند و هم جزوه اولین های استان البرز هستند. خدمات ثبتی این مجموعه ها هم در داخل کشور و هم خارج از کشور انجام می شود پس در ادامه با ما همراه باشید.

مجتمع ثبتی ایلیا: سال تاسیس 1387، محل فعالیت: استان البرز، شهر کرج، عظیمیه

مجتمع ثبتی پایش: سال تاسیس 1388، محل فعالیت: استان البرز، شهر کرج، آزادگان

مجتمع ثبتی ارازن: سال تاسیس 1389، محل فعالیت: استان البرز، شهر کرج، عظیمیه

مجتمع ثبتی بین الملل: سال تاسیس 1389، محل فعالیت: استان البرز، شهر کرج، عظیمیه

این 4 مجموعه از برترین مجموعه های ثبتی هستند که در حال حاضر بهترین مراجع ثبتی استان هستند. علاوه بر دریافت خدمات مشاوره رایگان می توانید از سایر خدمات این مجموعه ها نیز استفاده کنید. برای اینکه شرکت شما در طول سالهای فعالیت خود بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و فرصت های همکاری خود را به دلیل نقص اساسنامه از دست ندهد دریافت مشاوره و کمک از این مجموعه ها الزامی محسوب می شود.

هزینه ثبت شرکت در کرج

برای ثبت شرکت در کرج شما چندین هزینه باید پرداخت کنید که شامل: هزینه روزنامه، هزینه حق ثبت، هزینه پست باید پرداخت کنید. میزان این هزینه ها بر حسب تغییر تعرفه های دولتی تغییر میابد از این رو باید قبل از ثبت شرکت در کرج استعلام هزینه ثبت شرکت را از افراد فعال در این حوزه دریافت کنید.

دیگر خبرها

  • لحظه انفجار مسجد در تبریز؛ فیلم دوربین مداربسته از داخل را ببینید
  • ۸ نکته مهم در زمان خرید پرینتر که باید به آن توجه کنید
  • راهنمای جامع خرید کابل برق
  • نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند
  • راه اندازی ۴ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در گرمسار
  • ببینید | ویدیو دوربین مداربسته از لحظه حمله عامل تروریستی قندهار
  • بازتاب وسیع خودکشی هولناک و دسته‌جمعی یک خانواده ۴نفره + عکس
  • خانواده ای در اندونزی دسته جمعی خودکشی کردند
  • جعبه‌ فیوز 206 و راهنمای تعویض فیوزهای 206
  • ثبت شرکت در کرج: راهنمای جامع و کامل