Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@19:44:29 GMT

توزیع 1500 تن میوه شب عید در آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۳۱۰۴

توزیع 1500 تن میوه شب عید در آذربایجان‌غربی

محمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، از توزیع یک هزار و 500 تن میوه شب عید در استان خبر داد و اظهار داشت: از این میزان، یک هزار و ۲۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب در نظر گرفته شده که در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه پرتقال توزیعی در آذربایجان‌غربی با قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار شهروندان  قرار می گیرد، عنوان کرد: از این مقدار ۴۵۰ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب در ارومیه توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: حداقل ۶۰ مکان توزیع به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در ارومیه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه 4 هزار تن سیب استان نیز برای شب عید به استان‌های دیگر کشور در حال ارسال است، تاکید کرد: قیمت سیب ارسالی به این استان ها 8 هزار و ۸۶۰ تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی میوه محمد دهقان توسعه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: میوه های نوبرانه تابع عرضه و تقاضاست و زمانیکه به انبوه برسد، داخل نرخ نامه می آید.

او قیمت کنونی هرکیلو توت فرنگی را ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، گوجه سبز ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومان، چاقاله بادام ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و جانا ۱۴ تا ۱۵ هزارتومان اعلام کرد و افزود:مغازه داران بر مبنای فاکتور رسمی مجاز به دریافت حداکثر ۳۵ درصد سود هستند.

یاوری ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که قیمت میوه های نوبرانه از اواسط اردیبشهت با ازدیاد عرضه متعادل شود.

او قیمت کنونی هرکیلو موز اکوادور را ۷۵ هزارتومان، موز هندی ۶۰ هزارتومان و موز فیلپین ۶۸ تا ۷۰ هزارتومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان از افزایش مجدد قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: گرچه قیمت پیاز روند کاهشی به خود گرفته بود،اما مجدد با بارندگی های اخیر جنوب کرمان قیمت پیاز بالا رفت به طوریکه هرکیلو محصول به ۱۷ تا ۱۸ هزارتومان رسیده است که انتظار می رود در روزهای آتی متعادل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو