Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی بهره‌مند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج،در خصوص آخرین وضعیت جوی شهر زلزله‌زده سی‌سخت گفت: پیش‌بینی می‌شود از عصر امروز تا اوایل شب بارش ضعیف برف به صورت پراکنده را در این منطقه داشته باشیم.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی با اشاره به مساعد بودن وضعیت جوی طی فردا دوشنبه افزود: سه‌شنبه شاهد بارش‌های رگباری در این منطقه خواهیم بود،ضمن اینکه طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه به صورت قطعی بارش برف و باران را در شهرستان دنا داریم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حداکثر دمای امروز در سی‌سخت ۹ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد خواهد بود، افزود: وزش باد در این منطقه موجب سرد شدن هوا شده، همچنین پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در این منطقه طی روزهای آینده به صفر برسد.

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از روز چهارشنبه تا جمعه روند افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی برف وضعیت جوی باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید بارش‌ها در ۶ استان کشور تا پایان هفته

 

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه فردا سامانه بارشی تقویت می‌شود گفت: بارش‌ها در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، اصفهان، خوزستان، خلیج فارس و تنگه هرمز تداوم دارد.

وی افزود: گستره بارش‌ها در روز چهارشنبه نیز شامل استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، یزد، خراسان جنوبی است.

ضیائیان اظهار کرد: شدت بارش ها برای امروز و فردا مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان است.

وی با بیان اینکه  هشدار سطح قرمز هواشناسی در نواحی جنوبی کشور صادر شده است گفت: روز سه‌شنبه استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر هشدار قرمز برای بارش دارند که این وضعیت سبب سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر، سرریز شدن سدها، انسداد راه‌ها، اختلال جدی در سفرهای شهری و بین‌شهری و خسارت به محصولات زراعی خواهد شد.

به گفته وی، چهارشنبه نیز هشدار قرمز بارش مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان است.

 ضیائیان  با  اینکه امشب در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات البرر مرکزی بارش پراکنده رخ می دهد گفت:  وزش باد شدید در نوار شرقی کشور برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد.

وی همچنین از صدور هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی کشور، فعالیت سامانه بارشی از امشب  تا  روز چهارشنبه خبر داد و گفت: این سامانه بارشی موجب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و احتمال تگرگ در برخی مناطق کشور خواهد شد.

وی افزود: فردا هم چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، شرق و نیمه جنوبی اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، شمال شرق خوزستان و ارتفاعات استان‌های تهران و مازندران درگیر این سامانه می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب
  • پیش‌بینی بارش‌ها تا شش هفته آینده در کشور
  • پیش‌بینی وضعیت هوا؛ رگبار باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • تشدید بارش‌ها در ۶ استان کشور تا پایان هفته
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه دراصفهان ماندگار است/افزایش ۶درجه‌ای دما
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چند روز آینده/ تداوم بارش‌ در این استان‌ها
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا اردیبهشت + جزئیات کارنامه بارش‌های فروردین ۱۴۰۳