Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:15:25 GMT

سامانه بارشی سه‌شنبه به بوشهر می‌آید

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۸۵۴۱۲

سامانه بارشی سه‌شنبه به بوشهر می‌آید

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از سه‌شنبه تا اواخر وقت پنجشنبه (۵ تا ۷ اسفند) با ورود و فعالیت سامانه بارشی، ناپایداری‌های جوی به طور نسبی بر روی دریا و  استان افزایش می‌یابد.

زهرا راستگو افزود: بر این اساس در این مدت به تناوب وقوع بارش پراکنده باران گاهی رگبار پراکنده باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

خلیج فارس همچنان مواج است خلیج فارس مواج است/ بارش ۲۵ میلیمتر باران در دیلم

او با اشاره به افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع موج در سواحل خلیج فارس، بیان کرد: در این مدت دریانوردان آمادگی لازم را در رویارویی با خطرات احتمالی داشته باشند.

معاون اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به وضعیت جوی و دریایی استان تا پیش از ظهر فردا، آسمان را کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی کرد که گاهی با افزایش ابر و در برخی نقاط بر روی دریا و نواحی جنوبی استان همراه با بارش پراکنده باران گاهی رعدوبرق و طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

راستگو عنوان کرد: جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ گاهی ۴۲ کیلومتر در ساعت و در سواحل مرکزی و جنوبی بر روی دریا گاهی ۱۸ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

او ادامه داد: ارتفاع موج نیز در سواحل شمالی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل مرکز‌ی و جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر، پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران سامانه بارشی هواشناسی پیش بینی وضع هوا آب وهوا وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، ولی بهره مند ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز آسمان استان قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و الگوهای جوی، برای ۷۲ ساعت آینده این استان هشدار زرد صادر شده است.

بهره مند تصریح کرد: این سامانه در برخی مناطق همراه با رگبار باران و رعد و برق و احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6086399

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • تداوم سامانه بارشی تا آخر هفته در فارس