Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولین فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، در جلسه ای که با حضور عبدالحمید احمدی معاون وزیر، سیدحسین صدری مدیر اداره کل امور استان‌های شورای عالی استان‌ها و رییس کمیته روستایی و عشایری فدراسیون، یوسف بهتری رئیس  و همایون خرم نایب رئیس فدراسیون در وزارت ورزش برگزار شد، مسائل مربوط به توسعه حوزه همگانی فدراسیون و هماهنگی های این حوزه با معاون وزیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد درخصوص برگزاری رقابت های روستایی و عشایری فدراسیون، کمک هایی از سوی وزارتخانه و معاون وزیر انجام شود.

در پایان احمدی حمایت خود را از حضور رشته های فدراسیون در مسابقات جام «خوشه چین» اعلام کرده و جهت هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات تاکید کرد.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: معاون وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۸۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد

حمیده صادقی در گفت‌وگو با مهر ضمن ابراز رضایت از کیفیت و کمیت رقابت‌های انتخابی کوراش بانوان در زاهدان اظهار کرد: فدراسیون ووشو بستر مناسب را در قالب یک برنامه‌ریزی خوب برای کوراش ترسیم کرده که خوشبختانه این ورزش همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون ووشو گفت: چهاردهمین دوره مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور در زاهدان با حضور ۲۰۰ ورزشکار و مربی از ۱۸ استان کشور در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد و میزبانی زاهدان نیز با شرایط خوبی به همت هیأت استان سیستان و بلوچستان و مسئولین استانی برگزار شد.

حمیده صادقی تصریح کرد: کوراش به یک رشته‌ی مدال‌آور برای ورزش کشور تبدیل شده و فدراسیون ووشو هم بستر خوب و منطقی را در قالب برنامه‌ریزی برای این رشته‌ی مهیج فراهم کرده و سطح کمی و کیفی بالای این رویداد رقابتی نیز بیانگر ادامه مسیر پیشرفت کوراش بانوان ایران است.

سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون ووشو با بیان اینکه کوراش بانوان رویدادهای مهم بین‌المللی را پیش رو دارد، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات که به منزله انتخابی تیم ملی هم محسوب می‌شد، این امیدواری را به وجود آورد که یک تیم ملی قدرتمند راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا تهران شود و برای ورزش کشور افتخارآفرینی کند.

کد خبر 6081967

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌ های ارشاد
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها